2014. július 16., szerda

Liebster Award

Köszönöm szépen Megaera a jelölésedet!
Régen kaptam ilyesmit, ezért is esett nagyon jól! :)


A kérdések:

1. Ha csak egyetlen ételt ehetnél életed végéig, mi lenne az?

BRASSÓI!!!!!Borsóval persze és kockára sütött sült krumplival savanyú uborkával! Ennyi. :)
Kérek most is. Valaki?

2. Melyik az az embertípus, akit semmilyen körülmények között nem tudsz elviselni?

A kérkedő, hencegő embereket.
Azokat, akik közbevágnak minden második mondatodba, vagyis nem figyelnek rád.
Akik mások tollával ékeskednek.
Akik nem tudják kimondani, hogy köszönöm szépen!

3. Ha az életedet egy filmcímmel kellene jellemezni, mi lenne az?

Jelen pillanatban a Tortúra, Vészhelyzet, a Sorstalanság és a Sok hűhó semmiért jut az eszembe, de gondolkozom még rajta!

4. Szeretsz új dolgokat kipróbálni, vagy inkább a megszokások embere vagy?

Új ételeket kisebb unszolások árán kipróbálok. Pl. van a hűtőben Leberkase torta. Torta...ez egy főtt étel, hogy lehet torta?Na, szóval nem mertem még megkóstolni, gyúrok rá. :)
Amúgy ruhákat szívesen próbálgatok más stílusban. Gondolkozom frizura váltáson is. Azt hiszem szívesen feszegetem a határaimat.
Kéne egy kis kukacos csoki is :) :)

Nos, Megaera, én téged kérlek arra, hogy a saját kérdéseidre válaszolj nekem! :) 

Tudom, hogy bontom a kört, de sokan töltöttek most mindenféle TAG-et körülöttem és nem is tudom, mit is kérdezhetnék még tőletek! 

8 megjegyzés:

  1. Gratulálok a díjhoz!
    Hm, brassói. Imádom, azon is el tudnék élni egy darabig. A 2. ponttal egyet értek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Még egy dolog amiben egyformák vagyunk. :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszettek a válaszaid ^^ Hű, válaszoljak én is? Erre nem készültem :D Na de akkor nézzük csak:
    1. japán ételeken egész életem végéig el tudnék élni.
    2. a gonosz, rosszindulatú, kötekedő embereket ki nem állhatom, akik csak azért taposnak bele másik embertársuk lelkébe, mert ez által érzik magukat f.sza gyereknek, holott csak jellemtörpék.
    3. Most hirtelen a Lost in Austen, a Casper és a Szív bajnokai jutottak eszembe, amik valamiért köthetők az életemhez :)
    4. Nagyon ragaszkodom a megszokott rutinjaimhoz, de szeretek új dolgokat is kipróbálni olyasmikben, amikben rugalmasnak vagyok mondható :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a válaszaidat! :)
      A japán ételek tekintetében én eléggé, hogy is mondjam, nulla vagyok, de ami késik nem múlik. A jellemtörpék, jól fogalmaztál, törpék.

      Törlés
  3. Gratulálok a díjhoz, és éljen a brassói!!! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Bármikor, bárhol, bármennyit! Az összeset! :D

      Törlés