2014. július 14., hétfő

Az első bonbonok

Ganache krémmel töltött pisztáciás bonbonok




Aki kedvet kapna hozzá:  https://www.youtube.com/watch?v=_XqW_KCufx8

Néhány észrevételem: A krémhez kicsit több tejszínt fogok tenni legközelebb, mert nekem így eléggé tömény lett. 70 %-os étcsokoládét használtam hozzá. 

Hőmérő nélkül készítettem, amihez segítséget pedig itt olvastam:  http://www.gasztromanko.hu/gasztrokalauz/sutemeny-diszites/csokolade-temperalas/

Tipikus én vagyok, a legfontosabbat elfelejtettem!
Köszönöm szépen Tipegő Zombi a segítségedet meg az ötleteket meg mindent!!!

9 megjegyzés:

  1. Hihetetlenül kreatív vagy, komolyan :) Ezek a bonbonok nagyon guszták! Igazi konyhatündér vagy, én sosem mertem ilyenekkel kísérletezni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Azért konyhatündérnek nem nevezném magam! Tudok ám olyat is alkotni, amiről jobb nem beszélni! :D
      Pedig nyugodtan, mert a világ legegyszerűbb dolga! Kezdj neki bátran!

      Törlés
  2. Örülök, hogy téged is sikerült függővé tenni, és próbálkozz, próbálkozz... szívesen tesztelek majd. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöööööm!!! A lényeget majdnem kifelejtettem a bejegyzésből, de korrigáltam azóta!! :)

      Törlés
    2. Jaj, de drága vagy! Köszönöm, de nem azért írtam, de jól esett. :)

      Törlés
  3. Mennyi időt töltöttél el az elkészítésükkel ????
    Nagyon ügyes vagy, és de megenném őket.... hmmm

    VálaszTörlés
  4. Húha, mennyit? 2-3 órát biztosan! Nem bonyolult, csak lassú a folyamat. :)
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés