2014. június 12., csütörtök

Pil(r)os tejföl

Hát, tegnap elég érdekes dolog történt velem. :)
Hétfőn este visszaérkeztünk Németbe és ki is pakoltunk a hűtőbe, fagyasztóba minden fontos dolgot, mivel a 8 órás út alatt ugyan fagyos maradt minden, de jobb ha a helyén vannak ezek a dolgok.
A nagy meleg következtében az ételfogyasztásom szinte egyenlő a nullával, így nem nyitogatom a hűtőajtót ezerszer egy nap. Tegnap a munka után betettem egy kis Mojito-s Xixo italt a hideg dobozba, hogy hűtse le kicsit, amíg megtusolok. Nekem ez a legfinomabb innivaló egyébként, oltja a szomjam is és nem beszélve arról, hogy 0% cukor és 100ml 1.3 kcal. :) ( ez nem egy felkért reklám volt, tényleg szeretem)
Tusolás után még pakolásztam, rendet tettem, majd mentem is az innivalóért, közbe szétnéztem, hogy mit készítsek vacsorára Gergőnek. Ahogy szöszmötöltem a hűtőbe az egyik tejfölön akadt meg a szemem. A dobozuk eléggé átlátszó, így látszik ugye, hogy fehér a tejföl. No igen, igen, de ennek rózsaszínes árnyalata volt. Hát, mondom mi a manó ez?? Kibontom és ezt fogadott:

Hirtelen nem tudtam mivel is állok szemben. Még megszagolni sem mertem egy rövid ideig, mert attól féltem, hogy ez egy valami gomba, vagy valami ilyesmi, amitől megromlott és én ha azt belélegzem, akkor tuti beteg leszek. :D 
Aztán csak megszaglásztam, de teljesen tejföl illata volt. Megkóstolni pedig már végképp nem akartam. Eltettem és gondoltam megvárom Gergőt. Közbe azért rendesen kattogott az agyam. Kaptam olyan választ is, hogy lehet, hogy a cég nem csak tejfölt gyárt hanem valami ilyesmit és mondjuk nem jó gyártósorra került ez a doboz. 
Na, aztán egy akkora hatalmasat koppant, hogy az otthoniak is érezték szerintem. 
Kaptam anyától fagyasztott ribizlit és levet eresztett. Valószínűleg a tejföl fóliáját valami felsértette és szépen bele csepegett a lé. :D :D :D :D 
A vicc, hogy egy olyan pici lukról van szó, hogy nem is vettem észre először. 
Tehát, gyönyörűen magamat szívattam meg :D :D 



Ezek után már nem tudom mit is mondhatnék. :D 

Legyen szép napotok! :)






10 megjegyzés:

  1. Kíváncsivá tett a cím, és egy jót mosolyogtam a dolgon. Köszönöm, hogy elmesélted, igazán jól jött ilyet olvasni, picit feldobta a kedvem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor már ezért megérte megosztanom! Örülök, hogy feldobta a kedved! :)

      Törlés
  2. Sejtettem, hogy valami hasonló történt. De jópofa történet. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkorát kacagtam magamon, mint még soha szerintem! :D

      Törlés
  3. Ez nagyon jó:D Hmm ne felejtsem el megviccelni vele anyut:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó alapot ad más megvicceléséhez, az már tény! :)

      Törlés
  4. Tetszett a sztori :D Pedig már vártam, hogy ez valami különleges mutáns tejföl, de azért ribizli lével se lehet rossz :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is örültem volna azért neki valahol, ha valami ilyen különleges dolog ér! Nem mertem utána se kipróbálni, de Gergő megkóstolta és nem érzett egyébként semmi különbséget! :)

      Törlés