2014. június 4., szerda

Könyvek

Az alábbi könyvek vesznek körül most engem:

Wáááá! Beiratkoztam jogosítvány megszerzésére. Egyenlőre borzasztóan félek, de a vezetés még nem most lesz. Most forgatnom, tanulgatnom kell a könyveket. Meg volt az orvosi vizsgálatom is, szerencsére minden rendben. Az elkövetkező időkben azt hiszem ez teljesen le fog majd kötni.


A Love Club könyvről pedig az egyik blogon olvastam (ne haragudjatok, hogy nem emlékszem, hogy kinél)
Megvettem hozzá a Barbibébit is, mert így akkor két könyvem is lesz. Kíváncsian várom, hogy elkezdhessem.

Jelenleg Dan Brown A megtévesztés foka könyvét olvasom. Most kezdtek igazán beindulni az események és ha visszamegyünk, akkor folytatom majd, ugyanis itthon úgy sem tudok leülni és olvasni. A rövid bemutatóját pedig itt találjátok: Leírás

Nekem tetszik a könyv, de rájöttem, hogy többet kellene olvasnom. Nem tudom, hogy mi akadályoz meg ebben, de van hogy rá sem nézek a könyvre, de van hogy le sem teszem. Sok kötelező olvasmányt sem olvastam el és megfogadtam, hogy igenis el fogom kezdeni őket, hiszen okkal adhatták fel, nem?

Most megyek, kint 1000 ágra süt a nap, megyünk biciklizni!
Legyen szépséges és napsütéses a naptok! :)


4 megjegyzés:

  1. Oooh a LoveClub szerintem nagyon jó könyv:) A Barbibébit még nem olvastam, de arra azt mondják többen, hogy elég gyengécske lett.
    A Kreszhez meg sok sikert!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, igyekszem majd tanulgatni!
      Várom én is hogy elkezdhessem a könyvet! :)

      Törlés
  2. Igen-igen, a LoveClub az nagyon jó volt. :D Meg a Bomlás is az. :D A Barbibébi egyelőre még kimarad, de ami késik, majd lesz. A jogsihoz egy kalappal!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      A Bomlást is beszerezem majd akkor később, ha ezeket "kivégeztem"! :)

      Törlés