2014. június 2., hétfő

Helyzetjelentés itthonról

Itt vagyok, itt vagyok már! :)
Olyan jó itthon lenni újra, hogy nem nagyon ülök a gép elé. Most is kint vagyunk az udvaron. Gergő építi a satupadját én meg kiültem a teraszra a laptoppal. Ugyan nincs nagyon meleg, nem süt a nap, de a friss levegő jól esik. Nem kuksolok bent, azt megtehetem Németbe is a szobánkba.
A cica is most ugrott fel az ölembe, hízeleg. :)


Vannak kismacsok is, három is. Olyanok, mint Pamacs, szürke cirmosak. Nagyon édesek, itt játszanak tőlem nem messze.


Pénteken voltunk horgászni végre. Kb 2 éve voltunk utoljára. Sikeres is volt. Apukám kettő, Gergő egy afrikai harcsát fogott. Nagy volt az öröm meg az izgalom. Az egyik halból harcsapaprikás lett túrós csuszával, a második adagból rántott hal francia salátával. A harmadik adag pedig jön majd ki velünk, le lett fagyasztva. Mutatok pár képet a fogásokról.




A haza utunk egész tűrhetőnek mondható. Volt torlódás ugyan, egy jó pár kilométeres, de szerencsére csak útépítés miatt és nem baleset volt.

Még se fodrászhoz nem jutottam el, se pilláshoz, de úgy érzem, hogy ezek most ki is maradnak. Viszont kaptam egy gyönyörűséges zselélakkozást a tesómtól. Ő műkörmös és tegnap délután volt hozzá kedve. Azért írom, hogy kedve, mert kismama. Nagynéni leszek! :) Most már elkezdett nőni a pocakja és nehezen viseli, hogy sokat kell ülnie, meg a kis manó sem szereti. Kisfiú egyébként. Kis vasgyúró. :) Nagyon várom már, hogy láthassam, hogy megfoghassam és hogy elmajmolhassam. Izgatott leszek mindig, ha erre gondolok. :)


Most pedig várom Gabit, jön hozzám kicsit trécselni. Nemsokára végez. Holnap pedig megyünk majd egy csajos délutánra, csavargunk egyet, vennem kell pár dolgot. Gergő annyira benne van ebbe a satuba, hogy képtelenség kirobbantani. :)
Én azt mondom, csinálja csak nyugodtan. Kikapcsolja és végre ő is azt csinálhat még egy hétig amit akar! :)

Megyek is, meg érkezett Gabi!
Dumálunk egy jó nagyot!
Szép napot mindenkinek! :)





8 megjegyzés:

  1. Milyen édes a cicus!:)
    Gratulálok Gergőnek a harcsához! Én mindig horog nélkül szoktam pecázni még régebben, sajnáltam szegény halacskát megfogni, de részt venni meg szerettem volna:D
    Gratulálok tesódnak a kisbabához! És a nevét tudják már?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen! :)
      Igen, Balázs lesz, mint az apukája!

      Törlés
  2. Ez aztán szép fogás :P Milyen régis ettem harcsapaprikást, nyami ^^ És csodás lett a körmöd, nagyon szép :) A picurkához is gratula tesódnak!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi is nagyon ritkán eszünk ilyesmit. Beteg is lett tőle, nem bírom a hagymás dolgokat, de akkor is ettem belőle, mert istenien csinálták meg a szüleim! :)
      Köszönjük szépen! :)

      Törlés
  3. Hű, szép fogása volt Gergőnek. :)
    Élvezzétek ki az itthon töltött napokat!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük!
      Igyekszem észnél lenni és minden jóra odafigyelni :)

      Törlés
  4. Harcsapaprikás túrós csúszával, imádom :3
    A körmöd nagyon szép, ügyes a tesód, és gratulálok a csöppséghez :)
    Pihend ki magad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi is nagyon szeretjük!
      Köszönöm szépen! :)
      Olyanokat alszok itthon, hogy egy óra minimum mire észhez térek. Azt hiszem ez pihenés! ;)

      Törlés