2014. június 11., szerda

Facebook

Én nagyon szeretek a facebookon barangolni megmondom őszintén. Szeretem nézegetni az ismerőseim képeit, olvasni a verseiket, ámulni a munkáikon vagy bármi mást, ami elérhető. Nagyon sok receptet szereztem már innen például és sosem csalódtam még, amikor kipróbáltam. Szeretem a különböző csoportokat is, ahol bármikor tanácsot, segítséget lehet kérni. Szinte másodpercek alatt jönnek a válaszok és sosem állok széttárt karokkal. Nagyon sok ismerőssel csak itt kommunikálok, mert mondjuk személyesen nem megy, nem találkozunk soha, de azért mégis beszélünk.

Na, egyetlen egy kérdésem van: MINEK JELÖLSZ BE HA UTÁNA EGY HÓNAP MÚLVA TÖRÖLSZ?

Meg ez az óvodás szint, amit egy két ember képvisel. Kitöröllek, mert összevesztem a Kispista Jóskával és te is jóba vagy vele. Kitörlöm a párodat is, de még az unokatesódat is. Cöhhh....

Ez egy közösségi oldal, ahol ha bejelölsz valakit, vagy fogadod a jelölést, akkor annak biztosan oka van. Viseld a következményeit, hiszen akár nap mint nap látni fogod az illetőt.

Tudom, nincs szabály rá, hogy örökre ismerősnek kell lenni, de akkor ha már egyszer ott voltál akkor már nem jó helyen vagy ott?

Sose fogom megérteni....

4 megjegyzés:

  1. Kicsit olyan ez, mint amikor valakit lerajzolok, és amikor haragszom rá, akkor jól összetépem. Én csak abban tudok nyilatkozni, hogy amikor utálnak, akkor kitörölnek, de azért, mert valakinek a valakije vagyok, és mert kapcsolatban vagyok vele, és úgy töröl (gyakorlatilag a semmiért) az némiképpen elmebaj szerintem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég nagy elmebaj, igen. Semmi értelme!

      Törlés
  2. :D :D :D Jót nevettem, igazad van.

    VálaszTörlés