2014. június 19., csütörtök

Crostata di frutta-Olasz gyümölcsös pite

Unatkoztam tegnap. Ahelyett, hogy németeznék vagy tanulnám a kreszt..... :D
Délelőtt bogarásztam a neten és hát a nyálam olyan szinten összefutott a számba, amikor ezt a süteményt megláttam, hogy azonnal neki akartam állni. Végül lefoglaltam magam még pár órára, de később neki is ugrottam. Volt itthon ananász, barack meg fagyasztott ribizli. Van banán is, de egy videóban a hölgy azt említette, hogy nem ajánlja, mert ugye csúnyán bebarnul és nem lesz szép látvány.
Hát, az enyém szerintem így sem szép. A díszítésben még amatőr vagyok, nézzétek el nekem. A krémje kicsit folyós lett, de nálam abszolút kedvenc lesz a későbbiek folyamán. :)




6 megjegyzés:

  1. Wow, nagyon guszta! Receptet kérnék szépen :) Ezekben a nyári kánikulákban eszemben sincs tömény csokis dolgokat enni, helyette viszont az ilyen gyümölcsös nyamik jöhetnek :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is jobban esnek az ilyen és hasonló édességek. Csokoládé sem megy most, helyett kekszeket rágcsálok.
      A recept pedig innen való: http://maimoni.cafeblog.hu/2014/06/15/crostata-di-frutta-azaz-olasz-gyumolcsos-pite/
      Jó sütögetést! :)

      Törlés
  2. Mi az, hogy ez nem szép????
    Én helyből megkívántam, és igen, recept jöhet!
    Amelyiket mondtam szülinapi tortán, azon kivi volt, meg banán, de frissen tették rá, szóval gyanítom, azért nem lett barna. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan, mint a Chokito volt. Ronda és finom! :D
      Recept: http://maimoni.cafeblog.hu/2014/06/15/crostata-di-frutta-azaz-olasz-gyumolcsos-pite/

      Törlés
  3. Szép ez és biztosan finom is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Hát annyira finom nekem, hogy egy szelet volt a reggelim. :D

      Törlés