2014. május 27., kedd

Szagos müge

Hm,hm,hm.
Ez a bejegyzés még a tegnapi kóstolós irományomhoz kapcsolódik ugyanis kihagytam egyet, amire azt hittem, hogy olvadós cukorka.
Kibontottam ma, mert még nem kóstoltam meg eddig. Külön vannak csomagolva a kis cukorkák. Négy ízbe van, citrom, narancs, málna és az a bizonyos szagos müge. :D :D :D
Először azt hittem, hogy szórakozik velem a fordító, amikor ezt adta ki a Waldmeister szóra.
Aztán bárhova beírtam, mindenhol ezt adta ki, így rá kerestem, hogy mi a manó is ez.

Szagos müge

És igen, tényleg van ilyen! Hát, ma is okosabb lettem.
Amikor kibontottam a kis csomagolását, akkor hirtelen azon agyaltam, hogy ez most gyertya?  Vagy nem szabad megenni? Olyan illata van, mint amikor bemész egy olyan boltba, ahol illatgyertyákat, füstölőket árulnak és vegyül a sok sok illat. Nagyon tetszik! :)
Megérte felkelni ma!

És ha minden igaz, akkor percek kérdése és megérkezik a Scho-ka-kola is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése