2014. május 13., kedd

Sütéseim

Kicsit csendbe vagyok, továbbra is.
Nincs kedvem most itt ülni és pötyögni, de szeretnék megmutatni nektek 3 süteményt.

Kevert túrós

Cukros fahéjas rúd vanília pudinggal töltve (eddig azt hittem, hogy nem szeretem a pudingot, de azt hiszem öregszem)

Házi müzli szelet


Ezeket készítettem mostanában. Jól esik sütni-főzni.
A mai vacsora brassói lesz sült krumplival. Lassan már ki is enged a fagyasztott hús. :)

Ti készítettetek valamit? Mi lesz a mai menü nálatok?

8 megjegyzés:

  1. Szóval, mi is van a teleportálással?
    Most ettem, és ebből is szemezgetnék szívesen. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mondom, csak nekem kell feltalálni! :)
      Küldenék mindből szívesen! :)

      Törlés
  2. Hű, de guszta mind...készítem a kakaót..:-))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most hogy mondod, kakaó! Nagyon régen nem ittam már. :)

      Törlés
  3. Lehet a pudingot nem szeretni? :O Egyébként mindegyik rettentő guszta ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet,igen. Én vagyok az. :D Ki más!
      Azt hiszem, azért majd meg meg kóstolom egyszer egyszer, de magamnak nem nagyon fogok készíteni azért! :)

      Törlés