2014. május 28., szerda

Scho-ka-kola

Megérkezett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Tegnap azért nagyon magam alatt voltam. Tegnapra írta a DHL honlapja, hogy 9 és 12 óra között érkezik a "cucc". Pont jó, nem mentem dolgozni, rá értem ücsörögni és várni, amíg megérkezik. Már majdnem 12 óra volt, amikor mondom csak felnézek már erre az online követésre. Erre az a képembe röhög azzal a mondattal, hogy az átadás 8:55-kor megtörtént. Mondom tessék????
Jó, semmi baj, írok Gergőnek. A "kedves" portásunk biztos átvette és bevitte neki a céghez. Hát, nem. Hm, hm. Nagyon csalódott voltam, mert úgy éreztem, hogy át vágtak és rosszul esett. Leginkább azért is, mert nem csak magamnak szántam, hanem másnak is, ajándékba, kóstolásra, ilyesmi.
Este haza jött Gergő és mondja, hogy ilyenkor az szokott történni, hogy a futár van, hogy automatikusan a céghez viszi be a csomagokat, mert a hotel a cégé. Mondom jó, jó, de 9-kor átvették. Miért nem keresték meg bent Gergőt, hogy hahó, itt a csomagod, vagy valami? Meg erre a címre rendeltük, nem oda. Meg a telefonszáma is meg lett adva. Hát, így feküdtem le. Gergő megígérte, hogy addig nem jön ma haza, amíg meg nem lesz a csomag. Reggel elmentem dolgozni és nemsokkal később már küldte is az sms-t, hogy MEGVAN A CSOMAG! Olyan boldog  voltam. A munka is jobban ment. Jött értem 1-re és ott volt nála. Ki is bontottuk és meg is kóstoltuk! Étcsokoládé eléggé erős kávé ízesítéssel, de nagyon nagyon finom. Örülök neki, hogy végül jó vége lett. Gergő az én hősöm! <3

Anke pedig adott nekem ajándékba egy olyan szépséges esernyőt!
Nézzétek:


Ja, igen, mert amúgy két napja folyamatosan esik az eső! :/

Most pedig megyek, befejezem a pakolást, ugyanis holnap hajnalba indulunk haza! :)
Olyan sok tervem van, amíg otthon leszünk! Sokat szeretnék biciklizni, szeretnék horgászni, fodrászhoz menni, szálas szempillát rakatni-színeset!-,kozmetikushoz menni és még a többi is!

6 megjegyzés:

  1. Nyaminyaminyami... hm-hm...
    Az esernyő tényleg szép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Amilyen esős az időjárás kint, szerintem sokszor fogom használni. :)

      Törlés
  2. Nagyon jo az esoernyod! Jo utat es jo szorakozast otthon :)

    VálaszTörlés
  3. Erről a csokiról én eddig miért nem hallottam???!! idevele :P
    Meseszép esernyő, én nem merném használni. :)

    VálaszTörlés
  4. http://gomoa.net/elenkito/scho-ka-kola-csokolade-p-4160.html

    Mar kapható nálunk is!:)

    VálaszTörlés