2014. május 26., hétfő

Német ízek-Pancsi kóstol

A japán lány után szabadon!
Mivel senki nem volt, aki megmutassa nekünk, mit is érdemes itt kint megkóstolni, így a japán lány, Emmy videója után úgy döntöttem, hogy megpróbálom beszerezni azokat, amelyeket ő is kapott a németektől.
Nem sikerült mindent megvennem és egy még valahol úton van felém, mert csak rendelni tudtam belőle. Teszek fel egy képet, hogy megnézhessétek őket. Nem veszem el Emmy ötletét és nem készítek videót ezekről. Pár szóban azért leírom nektek, hogy melyik micsoda és milyen az ízük! :)


A fekete táska az csak egy plusz. 1 euró volt és bevásárlós tatyónak nagyon jó lesz! :)
Kezdjük akkor a bemutatást!

Hátul, bal oldalon egy csomag gumicukor lapul, természetes Haribo-Pasta Frutta. Jó savanyú, színes, csíkos gumicukrok lapulnak a zacskóban. Szeretem a savanykás dolgokat.
Aztán a narancssárga, Balisto. 9 db kisebb csokoládé található benne. Kívül csokis, belülről kicsit ropogós, gabonás ízesítésű. Nekem annyira nem nyerte el a tetszésemet. Meg lehet enni persze, de nem lesz a kedvencem.
Ritter Sport Jamaica Rum. Imááádom!!! Nagyon finom! Mint ahogy az összes Ritter Sport általában. Nagyon sok rum van benne, meg ilyen kis puffasztott rizs darabok vagy valami hasonló. A csokija is baromi jó. Együtt, így ez egy isteni csokoládé. :)
Vitamalz. Alkoholmentes sör. Belekóstoltam, de nem szeretem a sört, így Gergő itta meg. Persze, más az íze, de azért csak sör.
Nappo. Aki ismeri a Jépcsap (ugyanilyen a zacskója, csak kocka alakúak a csokoládék benne és színes csomagolásba vannak) csokit otthon, akkor azt most azt hiheti, hogy ez is olyan. Hát, bizony én is ezt hittem és nem így van. Míg a Jégcsap csoki tiszta csoki, ennek a belseje bizony másabb. Hogy pontosan mi lehet azt passzolom, de utána guglizok máris. Hm, holland nugátot emleget. Fehér a belseje és eléggé rágós amúgy. Ez sem lesz a kedvencem, de örülök, hogy megkóstoltam.
Bionade. Alkoholmentes üdítő. Ez gyömbér-narancs ízű. Eléggé borzalmas. :/ De megittam azért. :P Kalciumot és magnéziumot is tartalmaz. Ez itt ilyen frissítő, egészséges ital lehet, szerintem. 
Fruchtiger knusper puffreis. Hát, ezt is imádom. Otthon is lehet kapni ezeket a színes kis pufikat, de ennek azonban teljesen más az íze, ugyanis ez is savanyúúú! Nagyon jóó! Annyira intenzív íze van, hogy imádom. :)

Ami pedig döcög Schönberg-ből felém (840km-re van innen) az nem más, mint a Scho-ka-kola. :) 
A Bajor részen ezt nem lehet kapni, ezért rendeltem meg. Ezt szerettem volna persze a legjobban, így muszáj volt rendelni. 5 dobozzal jön majd, mivel úgy sokkal olcsóbb lesz. Energiát adó édességnek tartják itt kint. Kíváncsi leszek rá. Ha megérkezett akkor majd írok róla itt. :)

Van még, amit én nem találtam meg itt kint, de annyira nem is töröm magam értük. Az egyik ilyen, egy nagy doboz összeállított gumicukor, amit szerintem külön pakolhatott össze a küldője. Volt benne csípős is, azt megkóstoltam volna azért. Egy chips is volt. Az annyira nem érdekelt. Volt még a Bifi. Itt kint ötösével lehet kapni és én nem akartam annyit venni, elég lett volna csak egy, de lehet legközelebb beáldozom magam. Igazából ilyen kis kolbászka. 
A videókban, ugyanis többet is készített Emmy, sok más német édesség és étel is fellelhető volt, de volt olyan, ami nem német például meg ami nem érdekelt, mint a "löncshús". 

Ha van kedvetek, akkor nézzétek meg őket, mert nekem nagyon tetszenek! :)












6 megjegyzés:

  1. Dóri is kóstol (ni akar) :D
    Csak kicsit lett nyálas a klaviatúra… ha meg belegondolok, hogy összvissz egy tábla csoki van itthon… :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ami késik, nem múlik! :)
      Most igen veszélyes a helyzet itthon ezzel a sok édességgel. Most legyen önuralmam! :) :(

      Törlés
    2. Hát, vagy lesz önuralmad, vagy gyorsabban kell dolgozni a teleporton, és átvállalom szívesen a terheket. ;) :P

      Törlés
    3. Igyekszem,igyekszem,de sosem ment a fizika meg a többi, ami ahhoz kéne, hogy kitaláljam hogyan is működik. Azt hiszem, hogy valakit le kéne fizetnem. :D

      Törlés
  2. Én is én is én is:D
    Ha esetleg dórinak túl sok lenne a finomság, én is vállalom a segítségadást az alakod megőrzésében :D Az már más kérdés, hogy az enyémmel mi lesz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben! Köszönöm az önfeláldozásodat! :D: D

      Törlés