2014. május 20., kedd

Magyar ízek-Japán lány kóstol

Ha sütök, főzök és receptre van szükségem és édesanyám pont dolgozik, akkor a Nosalty-n szoktam böngészgetni. Tegnap is szintén receptek után kutakodtam, amikor a főoldalon különböző cikkeket, információkat jelenítenek meg. Általában fel szoktam figyelni rájuk, mint ahogy most is.
A cikk egy japán lányról szól, aki kapott egy magyar csomagot, tele minden jóval, ami csak és kizárólag magyar termék. A csomag tartalmaz Erős Pistát, vaníliás karikát, szaloncukrot, grillázst, kapucínert, balaton szeletet, stb. stb. Ezeket a termékeket mindet a kamera előtt bontja ki és kóstolja meg. Nagyon jópofa arcokat vág a lány egy két íznél és tényleg őszinték, hiszen nem tudja mi vár rá, amikor beleharap. :)
A következő linken ti is meg tudjátok nézni a videóit. Kettő is van neki a magyar termékekről és egy harmadik, amikor paprikás csirkét főz a hozzá kapott nokedliből.

Nosalty

A lány más országokból is kapott már csomagokat. Délután meg fogom majd nézegetni őket, mert engem is érdekel más országok konyhája, kultúrája és na persze az édességei is. Itt kint még, ha hiszitek, ha nem, nem ettem még semmilyen német ételt. A Leberkase-t mondjuk igen és szeretem is, de semmilyen más főtt ételt nem kóstoltam még. Itt lenne az ideje azt hiszem! :)

Én mondjuk a kék angyalkás szaloncukor helyett megpróbáltam volna egy kicsit "igényesebbet" választani. Bár már azok sem az igaziak. Még küldtem volna neki Boci csokit például vagy pilóta kekszet, francia drazsét meg Duna kavicsot is.

Ti mit küldtetek volna még neki?

Ui.: Én is csinálnék szívesen ilyen videókat! :)

6 megjegyzés:

  1. Pár napja én is megnéztem azokat a videókat és jókat nevettem rajta. A japán lány olyan lelkes, annyira rá tud csodálkozni egy-egy ízre. Cuki.
    Én is tettem volna a csomagba Boci csokit, mégpedig kekszes barackosat. És persze dunakavicsot és francia drazsét is, na meg egy finom mini üveges pálinkát is. Unicumot azt nem.

    VálaszTörlés
  2. Igen,igen, pálinkát. Nekem azóta eszembe jutott a sport szelet is meg a kojak nyalóka vagy a zizi! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cuki a csaj. :)
    Igen, lehetett volna még miből válogatni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon,igen, ahogy hümmög, meg amikor nagyon ízlik neki valami, akkor mennyire tud örülni. És nem szereti a medvecukrot. :(
      Amúgy azóta is azon gondolkozom, hogy mit lehetett volna még küldeni neki. :)

      Törlés
  4. Én is láttam a videót és baromi aranyos a csaj, de még nem néztem meg a többi videóját, bár ami késik nem múlik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó mind, amit idáig láttam. Jó, hogy ha ízlelni nem is tudjuk, de így meg ismerjük más országok édességeit. :)

      Törlés