2014. május 7., szerda

Esedezem

Nem vagyok valami remek író mostanában. Eléggé elhanyagoltam a blogomat. Valahogy most nem úgy jönnek a szavak, nincs ötlet, vagyis van, sorakozik a jegyzeteimben, de nem volt kedvem nagyon ide kitenni semmit.
Ugyan sok olvasóm sincsen, de össze szedtem magam és gondoltam mutatok pár képet, abban úgyis jó vagyok. Vettem pár dolgot még otthon és engedjétek meg, hogy megmutassam őket! :)

Superman-es cicanadrág! Imádom, komolyan. Ugyan még csak egyszer volt rajtam, de a cipőmmel tökéletes összhangban vannak! :) (New Yorker)

Sikerült végre tavaszi kabátot is találnom. Az akciós árnak az akciós árán vettem meg a Hervisbe!

Normális napszemüveg, végre! Két éve semmilyen szemüvegem nincsen! 

Ezt a két kenyeret itt kaptam kint. Húsvéti kenyérkék. Ez az első ez finom, de a másodikat inkább hagyjuk! :D


Ezek a képek pedig már itt készültek. A Duna-parton jártunk hétvégén és Gergő kacsázott! :)


Ma pedig olyan sötét van így lassan délelőtt fél 10-kor hogy lámpát kell kapcsolni. El van borulva, esik az eső. Meleg teával, bebugyolálva, filmet nézős idő van. Kicsit tanulok is azért, hogy ne feledjek el mindent! Azután pedig nézem a sorozatomat. Hogy melyiket? Azt majd megtudjátok a következő bejegyzésben! :P

U.i.: ilyen a ködös, esős kilàtàs tőlünk:

2 megjegyzés:

  1. Sosem tudtam kacsázni, bezzeg szép ívben dobom a vízbe a kavicsot. :)
    Szemüveg nekem is kellene, pont ma próbálgattam, és ki is néztem, mi tetszik, csak az ára nem jó. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gergő is csak tanulgatta a dolgokat, de amúgy a part az tele volt lapos kövekkel. A vizek Istene biztos tud ott valamit! :)
      Én most kicsikét többet szántam rá. Eddig mindig kínais, 500 ft-os szemüvegjeim voltak és egy nyárnál nem is bírtak többet.

      Törlés