2014. április 9., szerda

Vásároltam :)

Szombaton megtaláltam álmaim cipőjét! :)
Most sokan biztosan strasszos, csillogó, köves magassarkúra vártok, de nem. Nincs ilyen cipőm. 177 centi magas vagyok meg nem is tudnék menni benne.
Ő az:

Nike Air Max. Imádom, egyszerűen imádom. A színeit, kényelmes, nem nyomja a széles lábfejemet sem. A sarkán a Nike felirat neon zöld, csak nem nagyon látszódik. Gergőnek is van egy. Fekete-neon. Még Pécsett vettük és azóta le se venné ha tehetné és rá beszélt engem is. Hát, jól tette. Nagyon jól tette. :)
Az sem mellékes hogy 13.000 ft-tal volt olcsóbb, mint otthon. :)
Gergő 2 cipőt is talált magának. Mind a kettő Adidas és 15 000 ft volt a kettő, együtt.
Nagyon jó kis boltba vittek minket szomszédék! :)


Szégyenlősen, de felteszem ezt a képet, mert a csajok itt kint cicanadrággal hordják ez a cipőt. :)
Láthatjátok a fél konyhámat is! :)


Most pedig megmutatom a húsvéti vásárolmányaimat! Öcsémet megkérdeztem, hogy meglocsol-e, ha hazamegyek és az mondta, hogy meg persze, slaggal. Így gondoltam én sem aprózom el akkor a nyuszikat, tojásokat! (Marcsi*, ha olvasod, akkor ne mutasd meg neki, köszi) :)

A nyuszi

A zöld tasakban azt hiszem, hogy grillázsos tojások lapulnak, a kékben pedig hagyományos csokoládé tojások, de nem ám abból a kifehéredett kakaós akármiből, hanem igazi csokiból. Finom! Ja, igen, kiloptam egy egy szemet! :)


Ez pedig elsőre olyan ízű, mint a téli fagyi, de mégis jobb. A csokoládés külsejű tojás pedig belülről két ízű. Igazán finomak és olyan kis könnyed édesség. 
A tojásokat mind mind a nyuszkó köré rakosgattam a tasakba, így együtt lesznek és így egybe oda tudom adni majd neki! :)


Ezt az édességet pedig magunknak vettük. Ezeknek a rudacskáknak először olyan íze volt, mint a zselés szaloncukornak, csak a belseje folyékony és nagyon de nagyon kellemesen citromos és nagyon de nagyon finom! :)

Ezek az édességek mind, egytől egyig 1 euró volt. Kivéve a nagy nyuszkót, azt nem tudom pontosan hogy mennyi. Így hétvégén, ha megyünk még vásárolni, akkor ilyen citromosat biztos viszek haza és szerintem öcsém csomagját is kiegészítem még majd valamivel.

Természetesen ezeket le kell ám tesztelni, nem úgy van, hogy csak hazaviszem, aztán ha ízlik nekik akkor megeszik, ha nem akkor kidobják. :D Na jó, ez csak vicc volt. Nem eszek meg mindent, így is örülök, hogy 5 kiló lement rólam. Még jó lenne, de édesanyám meglátta a képet és közölte, hogy apa ki fog akadni. :D
De jól érzem így magam, igen! :) Nekem jó!!! :) Csak meg is tudjam tartani!!

* Marcsi, öcsém barátnője

6 megjegyzés:

  1. Nem értem miért kellene szégyenlősködj, nincs is felesleg rajtad. Nekem is van nike cipőm, már 7 éves és még semmi baja, nagyon kényelmes.
    Az édességekre meg hadd ne irjak semmit,mert nagyon megkívántattad :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyos vagy! :)
      Ezek a Nike cipők tudnak valamit! :)
      Én is küzdök az édességek ellen minden nap! :)

      Törlés
  2. Hogy te mennyire nagyon csinos vagy! Irigykedem *.*

    VálaszTörlés
  3. Igaz a kék nem az én színem, de használd egészséggel! :)

    VálaszTörlés