2014. április 21., hétfő

Születésnapi beszámoló

Köszönöm szépen, hogy gondoltatok rám a születésnapom alkalmából!
A családommal töltöttem el a tegnapi napot és nagyon jól éreztem magam.
Kaptam egy csodás Oléna tortát a nővéreméktől. Édesanyám pedig Pavlovát és Felhő szeletet sütött. Édesapám pedig tárcsán készítette az ebédet. Csirkehúsok, krumpli, rizi bizi és minden jóság.
Mindemellett nagy nagy kacagások, szeretet és odafigyelés, ami nekem nagyon de nagyon hiányzott az elmúlt időben.
Készült pár kép is. Engedjétek meg, hogy megmutassam őket!



Pavlova


Felhő szelet


Öcsém és Gergő kicsi a rakást játszottak :)

Mi <3



Szép nap volt. Jó emlékekkel tértem nyugovóra. :)


Szeretnék, bár lehet utólag, de kellemes húsvéti ünnepeket kívánni mindenkinek! :)

11 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot kívánok neked!!!!

    VálaszTörlés
  2. Hát még egyszer boldog szülinapot! :) Micsoda tortaköltemények, összefut a nyál a számban :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm még egyszer! :)
      Én is ennék most belőlük! :)

      Törlés
  3. Hú, de belenyaltam volna mindegyik tortába! :D Utólag is boldog nyuszit neked is, és még egyszer boldog szülinapot! :)

    VálaszTörlés
  4. Azta milyen jó kis finomságokat kaptál:) Az a torta mesésen néz ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és nagyon finomak is! Mindenkinek küldtem volna nagyon szívesen! :)

      Törlés
  5. Boldog szülinapot utólag is, ennyi finomságot:)

    VálaszTörlés
  6. Boldog szülinapot kívánok utólag is! :)
    Nagyon szép tortát kaptál! Még nem is hallottam a nevét.

    VálaszTörlés