2014. április 14., hétfő

Szeszélyes április

Az utóbbi napokban az időjárás kiszámíthatatlanná változott. Egy fél órája még szakadt az eső. Most száz ágra süt a nap és mintha semmi nem történt volna fél órája, száraz minden. Tipikus áprilisi idő.
Szerencsére a szakadó eső előtt hazaértem a munkából, így megúsztam az elázást. Nem hiányozna, ugyanis nem vagyok valami toppon egészségügyileg, de remélem elmúlik hamar. 
A hétvége nagyon gyorsan eltelt és pénteken hajnalba végre indulunk haza. 7 hét után. Lassan már azt se tudom milyen érzés otthon lenni. Tudom, hogy mások hónapokat vagy éveket vannak távol, de nekem ez is nagyon sok. Még megyek csütörtökön dolgozni egyet, aztán pakolás, alvás és irány haza. Útközbe megállunk majd Veszprémbe. Szeretjük nagyon azt a várost. Megnézzük az állatkertet, ebédelünk egyet, sétálunk a belvárosba, veszünk bort, aztán irány Gyula. Nagyon várom már.


Szombaton voltunk bevásárolni és a Kaufland épületében van egy Mister Lady nevű üzlet, ahova most bekukkantottam és persze találtam is magamnak egy cuki felsőt. Kicsit morbid, de nekem abszolút tetszik. :)


Ezt az Oreo-s fagyit meg a Reálba vettem. Idei első fagylaltozás. Finom volt, finom volt, de azért nem vágtam hanyatt magam tőle. A keksz önmagában sokkal finomabb!


Tegnap elmentünk Straubingba sétálni egyet. Sütött a nap, de azért a szél is fújt, de ez sem tántorított el minket egy fagyitól. Ez a fagyi, ez egy fagyi volt ugyan, de ketten alig tudtuk megenni. After eight csokoládé volt benne, 3 fajta fagyi, tejszínhab, csoki és valami zöld (gyanítom mentolos) öntet és egy szívecske alakú ostya. Így nézett ki. :)
(Az egész éves fagyi adagom meg lett az Oreo-s fagyival és ezzel.)

Valamelyik este pedig gyrost készítettem hús nélkül. Sütöttem hozzá pitát. Nagyon finom, kellemes és puha a tészta. Nagyon jó receptet találtam. Amit lehetett bele tenni az gomba, kukorica, zöldség, uborka, paradicsom, sajt és tartár mártás. :) Uhf, ennék egyet most is! :)

Végül pedig a sütemény jönne, amiről nem tudtam rendes képet készíteni, így az most kimarad. Sacher tortát sütöttünk tegnap. Anyukám sárgabaracklekvárjával készítettem. Nagyon finom lett, bár én csak megkóstoltam. Kis könnyű és gyors recept.

Na, most megint beindítottam a nyálelválasztásomat, de gondolom a Tiéteket is! :)
Megyek is, készítek ebédet magamnak!
Legyen szép napotok! :)

12 megjegyzés:

  1. szia, ha kérhetem megosztod velünk a pita receptet? köszi Adri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Persze :)
      http://www.nosalty.hu/recept/pita-4

      Törlés
    2. Köszönöm szépen, nagyon rendes vagy!
      szia Adri

      Törlés
    3. Nagyon szívesen! Jó sütögetést! :)

      Törlés
  2. Nekem is kell egy ilyen felső!!!
    Meg a fagyi, és a gyros. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Küldök mindent! Máris, most! Nyisd az ablakot!!!! :D

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Azért érdemes megkóstolni ha lesz rá lehetőség :)

      Törlés
  4. Hát ez a felső nagyon jól néz ki!:)

    VálaszTörlés
  5. Csak ajánlani tudnám ebbe a gyrosba a tzatzikit, amit én kész tzatziki fűszerkeverékből és egy tejfölből készítettem el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen az ötletet! Legközelebb biztosan ki fogom próbálni! :)

      Törlés