2014. április 29., kedd

"Száguldás, Porsche szerelem..."

Vasárnap éjszaka sikeresen megérkeztünk a csodás kis falunkba és folytatódik a munkás életünk. Ausztriába elkapott minket egy hatalmas nagy eső, ami annyira esett, hogy alig láttunk valamint, pedig az ablaktörlő max fokozaton ment. Volt egy baleset is, torlódások, szóval nem volt sima út. Egy rövidke alvás és másnap reggel munka mind a kettőnknek. Az én napom olyan gyorsan eltelt, hogy észre se vettem, de már úton voltam haza. Sok munkám is volt. Nem unatkoztam.

Az utazás nagyon hosszú, minimum 8 óra. Az autópályán rengeteg járművel találkozunk. Nézzük a rendszámokat, honnan jött, milyen betűk vannak benne és elindul egy játék. :) Eltelik az idő, beszélgetünk és jókat nevetünk.

Például a mi autónk rendszáma: 
MMJ- Muszklis Majom Járgánya
Tipikus rendszám:
IHB- Iszunk Hányunk Belefekszünk (bocsi :D )
IJH- Így Jártál Haver

És ha a hülyeség fájna, igen, ordítanánk. :)
Csak mi szoktunk ilyesmivel "játszani?
Van még: a kamion az nálunk Lezúziusz, a busz pedig hideg vasaló. Ki hogy szereti, igaz?

Kell valami, ami a hosszú utat kellemesebbé teszi. Ha beszélgetünk akkor sokkal könnyebb Gergőnek is a vezetés, mert szóval tartom és nekem is jobb. Nagyon sok, komolyabb dolgot is ilyenkor szoktunk kivesézni. Ilyenkor valahogy jobban figyelsz a másikra, mégis csak össze vagy zárva vele. :D
Most kicsit örülök, hogy nem kell autóba ülni egy darabig.

Ki sütött a nap is végre. Remélem nektek is jó időtök van. 
Legyen szép napotok! :)


2 megjegyzés:

  1. Az én rendszámom KMK volt, amire apukám azt mondta, hogy Közönséges Munka Kerülő! :P

    VálaszTörlés