2014. április 24., csütörtök

"Nekem a Balaton a Riviéra..."

Kicsit csendbe vagyok, de nézzétek el nekem. Nagyon jó itthon és sokat biciklizünk, jövünk-megyünk, tesszük a dolgunkat. Most egyedül vagyok itthon, az eső is esik, így van időm itt szöszmötölni.
Ahogy jöttünk haza pénteken, meg álltunk a Balatonnál, mert már nagyon hiányzott nekünk. Bele is dugtuk a kezünket Füreden, a Tagore sétánynál. Kicsit koszos meg magasan van, de a miénk. :)
Voltunk Veszprémbe az állatkertbe is és Balatonszőlősön is megálltunk bort vásárolni.
Mutatok pár képet! :)

Veszprém Zoo

Veszprém Zoo

Veszprém Zoo

Veszprém Zoo

Veszprém Zoo

Kis bolondozás is kell :)

Balatonfüreden

Balatonszőlősön, a világ legfinomabb bor lelőhelyén :)

Nekünk sokat jelent ez a környék és sokat gondolunk ezekre a helyekre is. Nagy öröm volt újra elmenni és viszontlátni!
A nap végére használhatatlanul elfáradtunk, de megérte! :)
Ti voltatok már Veszprémbe az állatkertbe?

4 megjegyzés:

  1. Még nem voltam, de már annyi hely tervbe van véve, hogy életem végéig kirándulhatnék. :)
    Szép képek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor legyenek ezek a helyek is a tervbe! :)

      Törlés
  2. ÓÓÓ, a Veszprémi Állatkertet imádom :) de irigy vagyok most :) :P

    VálaszTörlés