2014. április 1., kedd

Még egy hétvége...

...volt két nappal ezelőtt. :)
Dolgoztam tegnap így nem nagyon volt kedvem vagyis inkább erőm írogatni ide. Ma viszont már össze szedem magam. Most reggeliztem éppen közben rádiót hallgatok.
A hétvégénk jól telt. Kicsit más volt, mint a többi. Általában szombaton vásárlás után Bogenbe megyünk, de ez most kimaradt. A szomszédok elhívtak minket Michelsneukirchen-be, sörfesztiválra. 12 km-re van innen. Jó is lett volna maga a rendezvény, ha nem lett volna rengeteg ember bezsúfolva egy kis helyre, ahol egy db ablak sem volt nyitva. Meleg volt, részegek voltak, üvöltött a zene és még leülni se tudtunk. Ittak egy sört a többiek, én is meg kóstoltam és nem volt keserű :D, aztán pedig jöttünk is haza. Van két képem is. A második eléggé sötét lett, de látszik, hogy népviseletbe vannak az emberek.



Szombaton vettem az Aldiba dán kekszet. Emlékszem, egyszer kóstoltam és imádtam. Már volt a múlt héten is, de sajnáltam a majd 4 eurót rá, de most nem hagytam ott. A doboza is nagyon klassz, később majd bármit lehet tárolni benne. A kekszekkel azonban vigyázni kell, mert egy db kekszecske bizony 40 kalória, így csak ésszel szabad eszegetni. 

Vasárnap délelőtt főztünk, vagyis Gergő főzött. Húsleves készült. Nagyon finoman tudja elkészíteni. 
Én közbe zselé tortát készítettem. Régen anyukám sokat csinált, nagyon szerettem. Leírattam vele a receptet és elkészítettem. Nem lett a legtökéletesebb külsőre, de az íze ugyanolyan finom, mint amilyenre emlékeztem. 


                                        
Ebéd után elmentünk sétálni itt, aztán gondoltunk egyet és felmásztunk a templomhoz, de fél úton rájöttünk, hogy nem volt jó ötlet. Annyira meredek volt, hogy majd kiköptük a tüdőnket, mire fel értünk. Kicsit megpihentünk fent és az erdőben jöttünk visszafele. Az ebéd lemozogva. :)



Ilyen kemény vagyok hogy fel tudtam menni :)



Délután pedig meglátogattak minket Anitáék, Bogenből. :)
Azután pedig vacsorát készítettünk. Maggi ínyenc sertéscsíkokat pirított tésztával. Nagyon finom lett ez is. Cukkinivel, paprikával feldobtuk.

Most pedig kimászok végre az ágyból és kezdek magammal valamit, mert eléggé lusta voltam idáig! :)
Legyen szép napsütéses napotok :)

8 megjegyzés:

  1. Zselétorta. Imádom, főleg nyáron a nagy melegben. :)
    Szép napot neked is!

    VálaszTörlés
  2. kérhetek receptet a tortához? fincsinek néz ki :)

    VálaszTörlés
  3. Annyira, de annyira aranyosak vagytok! :) Zselétorta receptet pedig én is kérnék, ugyanis én még soha életemben nem ettem ilyet és nagyon birizgálja a fantáziámat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen! :)
      Írom máris a receptet!

      Törlés
  4. A tortához már odaírtam, hogy jól néz ki, pár perccel ezelőtt ... és még mindig jól néz ki. :)
    A dán kekszet én is szeretem meg az ilyen fém sütisdobozokat is. Engem karácsony környékén tudnak levenni igazán a lábamról, de te most kifogtál egy nagyon szép nem karácsonyit, ritka az ilyen :)
    Jó kis hétvégétek volt!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Igen, nekem is inkább ünnepi hangulatú a keksz, de a doboza fogott meg a legjobban! :)

      Törlés