2014. április 4., péntek

Alkotások, nem csak gyöngyből és papírból

Ma reggel Gergő annyira de annyira csendbe akart lenni, hogy ne ébresszen fel, hogy mindent levert, hangos volt és kedvesen az ágyam előtt húzta fel a pulóvere cipzárját és a nadrágját meg kiment a fürdőszobába felvenni. Gyanítom, hogy szegény eléggé álmos lehetett még és nem volt képben hogy mit csinál! Imádom, azért mert próbálkozik! :)

Mostanában megint elég sokat forgolódok a konyhában. Vagyis a konyhának álcázott lukba, ahol főzni lehet. Vagyis megpróbálok.
Ismét hoztam pár képet nektek az elmúlt napok ételeiről.
Gergőnek szüksége van a normális ételre, hiszen napi 13 órát dolgozik, így nem sajnálom az időmet a főzésre, sütésre. Az anyukája minden vasárnap sütött nekik süteményt, így én is, ha nem is minden vasárnap, de igyekszem sütögetni neki. Mindennek örül egyébként és meg is eszik mindent. :)
Én azért oda figyelek továbbra is, hogy mit és mennyit eszem.
Na de jöjjenek a képek!

Életem első császármorzsája. Nagyon finom lett, de óvatosan kell bánni vele, mert igencsak kalóriadús. A háttérben pedig édesanyám isteni finom baracklekvárja. Szőlőlekvárt is készítettem ki hozzá. Az még finomabb. :)

Most próbáltam ki először a Maggi papiruszait. Ez ha jól emlékszem, akkor kerti fűszeres volt. Nekem kicsit erős volt, de amúgy ehető és laktató. Az a fehér krumplipürének tűnő maszlag pedig krumplipüré csak porból. Ezt is most csináltam először és finom. 


Ezek pedig éppen kisült sajtos stanglik. Itt a közelünkben nincsen pékség, így nem tudunk enni ilyesmit. Gondoltam kipróbálom. Isteni finom, viszont másnapra már nem olyan. A mikró kicsit dobhat rajta. 


Végül, de nem utolsó sorban az abszolút kedvencem, amiből bizony nincs mértéktartás. Nem tudok keveset enni belőle. Így eléggé összelökött cuccnak néz ki, de ha egyszer megkóstoljátok, soha nem akartok mást enni. Azt hiszem, hogy a hivatalos neve talán serpenyős krumpli, de erre már nem emlékszem. A recept is fejből megy már. Darált hús van benne, mustárral kikevert tejszín, krumpli, csemege uborka. Imádom!!


Ma pedig bakonyi sertésszelet lesz tésztával, ha sikerül, mert ezt is most fogom először készíteni. 
Holnap ha minden jól megy, akkor medvehagymás pogácsát fogok sütni. Estére át hívtuk a szomszédékat és kell valami kis majszolni való! Medvehagymával sem dolgoztam még. 
Érzem, hogy mostanában érdekelnek az új dolgok és nyitott vagyok! :)

Reggel pedig borzalmasan bevertem a fejem. Még csillagokat is láttam. Púpom az már van, de remélem nem lesz lila foltom, gyönyörűen néznék ki vele. Így jár az aki nem figyel saját magára, igaz?

Legyen napsütéses a mai nap mindenkinek! :)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néznek ki a kaják, ügyes vagy!
    Csodás napot Neked is! :)

    VálaszTörlés
  2. Miért teszed ezt velem, drága Pancsi? Este 11-kor ilyen finomságokra bukkanok nálad :P A császármorzsát mi imádjuk, gyakran készítem, de a többi étel is istenien néz ki ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, magammal is kitoltam. Így kora reggel én is megenném őket. Még most is. :)
      A császármorzsa szerintem lehet nálunk is jó barát lesz, csak kisebb mennyiségben!

      Törlés
  3. Éhes lettem, és még hol van az ebéd?! :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) :) Én már éhes vagyok :) :)
      Vagy még mindig?? :D

      Törlés