2014. március 5., szerda

Újra kint

Kicsit csendbe voltam az elmúlt napokban, hiszen otthon voltunk és kevés időt töltök a gép előtt.
Idő közben már vissza is jöttünk Németbe tegnap este. Az úton minden rendben volt, sikeresen teljesítettük ismét a 856 km-t. 9 óra körül érkeztünk. Nagyjából kipakoltunk, fürdés és alvás. Ma már Gergő dolgozik. Én holnap megyek majd. Ma elpakoltam mindent a helyére és ebédet főzök magamnak.
Ismét képsorozatot hozok nektek az elmúlt napjaimról. Ez most nekem nagyon tetszik. :)
A képsorozat vegyes. Jöttünk-mentük, vásároltunk, így lesznek benne zsákmányok is.


Pizzázni voltunk :)

Négy évszak

Házi

Újabb orchidea (tudom,tudom, beteges)

Otthon ő fogadott a kinyílt virágjaival (tavaly kaptam)

Helló Március :)



Öcsémmel <3

Gofriztunk

Placentás hajpakolás (nagyon száraz a hajam, ezt a kinti vizet nem szereti)

Oriflames kézkrém. Imádom

Boci csoki sosem látott ízvilágban. Még nem tudom milyen, de várom hogy megkóstolhassam :)

Ééééésssss biciklizés. Kaptam egy Kellys Mountain bike-ot és hát muszáj volt kipróbálni. 60km-t már beletekertem. Az öltözékem még nem teljes. Idővel kapok majd cipőt is, de egyenlőre még ismerkedek ezzel a sporttal.



Most pedig éppen párolt zöldséget eszek csirkemellel. Kicsit oda fogok figyelni mostantól magamra, mert hát....na. 
Egy utolsó képpel zárom ezt a bejegyzést. :)

Legyen szép délutánotok. ;)

10 megjegyzés:

  1. A zöldcitromos boci finom nagyon. Nálunk nagy kedvenc. Orchideát pedig, én szeretnék már végre egyet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor majd megkóstolom most már én is. Azóta ott hever a dobozban árván, kibontatlanul. :)

      Törlés
  2. ÉN már lassan 10 éve vásárolom az orchideákat anyukámnak szülinapjára, szerencsére mindig találok valami újat :D
    Idén én is kaptam egyet :) szerintem nem beteges :)
    ennék most egy pizzát és gofrit is.... nyami :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor jó! Amúgy inkább adok kicsit több pénzt egy ilyen virágért, mint olyanért ami csak zöld vagy csak bizonyos ideig "él". Gyönyörű és ha vigyázok rá akkor minden évben megörvendeztet virágokkal. :)

      Törlés
  3. Gyönyörűek az orchideáid! A Bocihoz hasonló csokit ettem egyszer, Szlovákiából, az isteni finom volt. A pizzáktól pedig éhes lettem :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Ha Gyulán jársz egyszer, akkor ezt feltétlenül meg kell kóstolnod. Isteni finom. Mindig erre vágyom a legjobban, amíg kint vagyunk. Meg a Hambi Báros cézár salátára. :)

      Törlés
  4. ó, te sem panaszkodhatsz, neked is nagyon szép orchideáid vannak ám! :) és istenien néz ki a pizzaaaa, ah, ki vagyok éhezve egy jó pizzára. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Ha lehetne, akkor én is ennék most. Meg holnap is, meg azután is. :)

      Törlés