2014. március 26., szerda

Sütök, főzök, teszek, veszek, jövök, megyek

A tegnapi napomon én olyan de olyan nagyon lusta voltam, hogy az valami fogalom.
Semmit, de tényleg semmit nem csináltam. Se német, se torna, se normális főzés. Semmi.
Ehelyett megettem egy csomó édességet, ami igen, nagyon jól esett és nincs lelkiismeret furdalásom,  mert megengedtem magamnak most ezt. Estére meg mirelit pizza volt utána meg egy pohár bor. A kalóriaszámlálóm erőteljesen kiakadt és vörös figyelmeztető riasztásba ment át a tegnapi napra de ez most így sikerült, nem zavar. Kell ilyen is néha. Az idő is szörnyű volt. Lógott az eső lába és hideg volt, így még az orrom hegyét sem dugtam ki.

Ellenben ma. Süt a nap, ami a legfontosabb (mire leírtam, addigra elbújt). Ma aktív vagyok, azt hiszem. Már lenyomtam egy nagy adag német leckét, plusz írtam ki még számomra új szavakat is.
Lassan készülődök a tornához, amit egy kis jógával fogok befejezni.
Utána hajat mosok. Majd azt hiszem keresek valami ebédet.
Délután sajtos rudat fogok sütni, mert itt nincs sehol bolt vagy pékség és néha olyan jó lenne egy péksütemény reggel. Ki kell majd porszívóznom és el kell mosogatnom. Később pedig sült csirkét fogok készíteni vacsorára. Fogok még szavak írogatni Gergőnek, meg mondatokat, tanul ő is velem.
Holnap pedig dolgozni fogok 1 óráig. Utána még nem tudom mi lesz.

Mostanában egész sokat sütögettem, főztem, van pár képem, meg is mutatom nektek őket.

Sonkával, sajttal töltött gombafejek


Kakaós pillangó Nassoló Naplopó receptje alapján


Meggyes sült torta (megunhatatlan és imádjuk)



Vettünk halat-Makréla


Ezt pedig most kóstoltam meg életemben először és azt kell mondjam, hogy nagyon finom.

A szombati vacsorát pedig a Majestic nevű kínai étteremben ettük meg Straubingba.
Soha nem ettem még eddig sushit, de nem nagy szám nekem. Ettem zebrát, ami máj ízű és kengurut, ami meg semleges. Viszont az a hosszúkás a tányér szélén, az rák és ahmmm, nagyon nagyon finom volt és bármikor meg tudnám enni. Mint a gombát is, ami mellette van. Imádom! :)


Szeretitek a kínai ételeket? Vagy más ország ízeit?

8 megjegyzés:

  1. Jaj ez a sok kaja így estére, végem van :D Egyébként ha a sushi jól van elkészítve, akkor isteni :) Én legalábbis imádom, amit én készítek :P Az éttermit nem szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor úgy érzem, ez nem volt jól elkészítve! A Tiédet kellene megkóstolnom! :D :P

      Törlés
  2. A sushit én sem szeretem. Seízű, szósszal is. Ízlések és pofonok, ugye.
    Rák és gomba minden formában és minden mennyiségben jöhet.
    Milka csoki - a narancsos a legújabb kedvencem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm. A narancsos is nagyon jól hangzik! :)

      Törlés
  3. Nagyon guszták, főleg így ebédidőben, már csorog a nyálam :)

    VálaszTörlés
  4. Imádom a kínait! Szerintem velem még a kutyát is meglehet(ne) etetni, annyira mindegy. :D Kicsit morbid, de tényleg nagyon szeretem .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha addig jó, amíg nem tudod mit eszel! :)

      Törlés