2014. március 11., kedd

Ismerjük meg egymást! (csak hogy ki ne maradjak semmi jóból)

Tipegő Zombi kért meg rá, hogy töltsem ki. Nálam azért van még 7 dolog, nem olyan régen blogolok és nem is mindig személyeset. :)


Feladataim:

- Megjelölni, aki felkért
- 7 dolog magamról, akár hétköznapi, akár különleges
- 7 embernek add tovább
- Értesítsd őket

1. Nagyon eltudom hagyni magam. Olyan csinos voltam még nyáron, de nézzetek meg most. Bloá..
Kalóriát számolok ismételten, az sokat segített tavaly és tornázok. Most sokat küzdök magammal, hogy ne egyek felesleges kalóriákat.

2.  Mindig mindenért izgulok. Ha új dolog történik, ha régi és újra megtörténik. Ha új embert ismerek meg vagy egy régi ismerőssel újra találkozok. Minden reggel, amikor buszra várok- mondjuk azért, mert bunkó a sofőr és izgulok, hogy fog e "bántani". Most gyűjtöm a német frappáns beszólásokat csak hogy vissza tudjak vágni.

3. Ezáltal borzalmasan lelkis vagyok és mindent magamra veszek. Még ha semmi közöm nem volt hozzá, akkor is. Nekem esik rosszul, nem annak akinek kéne.

4. Nagyon apás vagyok azt hiszem. Anyukámat is imádom természetesen.

5. Nagyon hiányzik az otthoni életem. Ha arról lenne szó, akkor szívesen hazamennék. Ha tudnám, hogy megérné és jó lenne. De Gergő jól érzi magát itt, egyenlőre maradunk.

6. Amikor valami fel mérgel, akkor itthon borzalmasan nagy a szám, viszont ha oda kerülnék, hogy el is mondjam az illetőnek, az már nem menne.

7. A lehető legjobban utálom azokat a nőket, akik csalják a párjukat. Gusztustalan undorító. Küldje el vagy fejezze be, de ne bántsa a másikat aki szereti és sokat tesz érte. Nem érdemli meg senki!!!(sajnos van/volt ilyen hölgy a környezetemben)

Akit megjelölök:
Audrey
Kemviki
Pearl
Kovtama

Azt hiszem ennyi. Nézem a bloggert és már lassan mindenki kitöltötte. Aki esetleg mégsem és olvas, az nyugodtan töltse ki! Kíváncsi vagyok mindenkire! :)



9 megjegyzés:

  1. Jaj nagyon aranyos vagy, hogy engem választottál :) Viszont én már kitöltöttem egy ilyet, de ha ráérek majd keresek ismét 7 dolgot :) Köszi!

    VálaszTörlés
  2. De kedves vagy!! Nagyon szépen köszönöm :)

    VálaszTörlés
  3. köszönöm, h gondoltál rám :) viszont az az igazság, h már én is kitöltöttem :O :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, szép! Nagyon figyeltem akkor! :( Bocsii!
      De ha lenne még 7 dolog.... :D

      Törlés
  4. Szerintem sikerül majd ismét formába jönnöd!
    A 2. és 3. pontot én is írhattam volna, és én is világéletemben apás voltam. :)

    VálaszTörlés
  5. Igyekszem igyekszem! :)
    Én tudom már régóta, hogy nagyon egyformák vagyunk ;)

    VálaszTörlés