2014. március 22., szombat

Írás alapján személyiségelemzés

Tanulgattam a tegnapi nap folyamán és kezembe került egy papír, amin piszkozatként szerepelt egy szöveg, amit átírva lefordítottam magamnak. Na most ha ezt megnézné egy írásszakértő, akkor nem tudom, hogy mit hozna ki belőle. Két személyiségem van?
Mindig is foglalkoztatott a dolog. Miért írok így? Mit tudnak nekem, rólam mondani a betűimből?
Mindig is szépen írtam. Mindig meg dicsértek, velem írattak nagyon sok dolgot. Hivatalos papírokat, a táblánál a suliban is. Még most is így van. Jól esik az elismerés, többek között.

(Tudom, hogy az adott hangulattól függ éppen, hogy hogyan írunk és azt is, hogy soha nem írunk kétszer egyformán, de ez azért engem is meglepett.-"...Vannak ugyanis olyan jellegzetességei a kézírásnak, melyek lelkiállapottól függetlenül – mintegy ösztönösen – ismétlődnek, bármennyire is eltérőnek látszik első pillanatra egy embernek két írása...")


Piszkozat

Átírt változat


Nektek milyen az írásotok?

Forrás: http://www.eletforma.hu/test-es-lelek/az_arulkodo_kezirasismerd_meg_szemelyisegedet/



6 megjegyzés:

  1. A szüleim szerint olvashatatlanul írók. Mondjuk én az ő betűikkel ugyanígy vagyok.
    Középsuliban mindig 3-as kaptam külalakra, mert hogy olyan rendezetlen mint a fiúké. Aztán most meg már bizonyítványt írni vittek:D Pedig semmit nem változott azóta az írásképem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valami változás biztosan történhetett az írásodban (életedben), ami megváltoztatta a betűidet, csak Te nem veszed észre. :)

      Törlés
  2. Kétféle betűm van, és úgy váltogatom az írásomat, ahogy a kedvemet. Egészen szépen írok, csak totál eltérő a kettő.
    Egyszer felmerült bennem a kérdés, hogy akkor ketten vagyok magamban? Mire azt mondták, hogy a főbb jegyek egyformák. Nem tudom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is olvastam hogy egyformák. De mik a főbb jegyek? Én nem látom őket a két írásomnál! :/

      Törlés
  3. Azt az írást kell nézni, amikor nem erőlködsz azon, hogy szép legyen. Írjál egy üres papírra , és az utolsó sorokat kell nézni, ott már szabadon látszanak a jegyek. A főbb jellegzetességek pedig ugyanazok, akárhogy is próbáljuk átalakítani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem szoktam erőlködni hogy szépen írjak. Viszont akkor sem amikor macskakaparást vágok a lapra. :) Csak úgy mozog a kezem és füstöl a papír! :)

      Törlés