2014. március 25., kedd

Horoszkóp

Nem tudom, hogy Ti hogy vagytok vele, de az én horoszkópom, az általános jellemzői egyáltalán nem illenek rám.
Április 20-án születtem és hivatalosan Kos vagyok, aki robbanékony, becsvágyó és bátor. Másokat próbál irányítani, sokan elfordulnak tőle, mert senki sem szereti az őszinte kritikát. Türelmetlen és nehezen viseli ha nem az van, amit ő akar. Beteges és könnyen esik depresszióba....Ezek csak néhány mondatok az egész oldalas elemzésből, de egyik sem vagyok én. Soha nem próbáltam irányítani senkit, szerintem nem is menne. Egyáltalán nem vagyok türelmetlen, sőt azt mondják, hogy birka türelmű vagyok. Sose voltam még depressziós.
Mivel április 21-től már másik horoszkóp van, Bika, ezért eszembe jutott egyszer, hogy megnézem, arról mit írnak. Érzelem orientált, fontos számára  a stabilitás és a biztonság. Aki számára kedves, az nem szenved hiányt semmiben, így a családszeretet és a törődő gondoskodás szintén tipikus tulajdonság. Nyugodt és sokáig béketűrő, nehéz kihozni a sodrából, de ha igen akkor féktelenül tud dühöngeni. Nagy az önuralma... Ebből majdnem mind én vagyok. Persze ez is csekély része az egész elemzésnek. (Amit egyébként én innen néztem: http://josda.zsozirisz.hu/horoszkopok/horoszkop.html)

Nem tudom, hogy vajon létezik e olyan hogy valakinek 2 horoszkópja is legyen vagy hogy nem is az ami, de az biztos, hogy én nem vagyok egy cseppet sem Kos.
Tipegő Zombival elmélkedtünk egyet ezekről a dolgokról és küldött nekem pár linket, hogy nézzem meg, hogy más kultúrákban mi a horoszkópom. Elolvasgattam őket és azok sem jellemzőek rám. Ilyenkor mi van? :)
Az egyiptomi horoszkóp szerint Hórusz vagyok. A japán szerint Sanpeki. A kínai szerint meg Sárkány. 
Nagyon nagyon kevés dolog igaz rám ezekből. Szerintem. Bár ha a szüleim elolvasnák, akkor lehet, hogy találnának benne még valami hasonlóságot, mert ugye magát mindenki máshogy látja, de pl. egy cseppet sem csapongok kapcsolatok között. Lassan 9 éve egy van. :) 

Nektek mennyire passzol a horoszkópotok?
Hisztek egyáltalán ebben az egészben?


14 megjegyzés:

  1. Én Ikrek vagyok és azt olvasva 90%- ban olyan, mintha valaki rólam beszélne. Pedig 2 nap választ el kb a Ráktól.

    VálaszTörlés
  2. Nem igazán hiszek az ilyesmiben, főleg mióta hallottam a rádióban hogy készítik a napi horoszkópokat. Összeollózzák innen-onnan. Kamu az egész! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A napi horoszkópról én is hallottam ezt azt, így azt nem figyelem én se, viszont ez az általános jellemzés "remélem" nem olyan!

      Törlés
  3. Valószínű azért nem illenek rád a tulajdonságok, mert az aszcendes jegyed erősebb.
    Az egyen horoszkóp valóban sületlenség!))
    Adri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ezt még így nem ismerem, de utána nézek mi is ez! :)

      Törlés
  4. Valamennyire hiszek benne, sokszor bejött már a napi, heti jóslat is. Mérleg vagyok, és szinte az összes általános jellemző illik rám. Illetve, a párom Bika, rá is illeszthetőek a Bika stílusjegyei. :)

    Az én horoszkópom:
    Egyensúlyra törekvő, diplomatikus egyéniség. A legfontosabb számára az emberi kapcsolat. Kedves, barátságos kisugárzása van, kiváló kapcsolatépítő, nyílt tekintettel közelít másokhoz, nagyon jó empátiás képességgel rendelkezik. Kellemes ember, rendkívül engedékeny, előzékeny, ideális partner, munkatárs. Általában jó humorú, jókedvű. Igyekszik mások elvárásainak megfelelően viselkedni, remélve, hogy így biztosan elkerüli a konfrontációt. Kitűnő tehetsége van arra is, hogy kibúvót találjon, ha olyasmire kérik, amihez nem fűlik a foga. Ösztönösen irtózik mindentől, ami durva, hangos és közönséges. Mindent elkövet, hogy nyugalmat teremtsen maga körül. A középút embere, kerül mindenfajta szélsőséget a megnyilvánulásaiban. Legfőbb törekvése, hogy megtalálja a tökéletes harmóniát, jelentéktelen apróságok is képesek kibillenteni lelki egyensúlyából. Nem szívesen keveredik olyan dolgokba, amik a lelki nyugalmát felborítják. Szívesen odázza el a teendőket, különösen a kényes természetű döntéseket, mert abban reménykedik, hogy majd megoldódnak maguktól. Talán nem elég kezdeményező, megpróbál kerülni minden konfliktushelyzetet és bizonyos döntéshelyzeteket. Igyekszik kibékíteni a vitás feleket. Képes objektív lenni, meglátni a dolgok mindkét oldalát. Könnyedén beleéli magát mások helyzetébe. Az igazságtalanságokat inkább elviseli, csak ne kelljen harcolnia. Mindig, minden helyzetben a béke apostola. Nem a tettek embere, hanem a kivárásé. A kötöttségeket, fegyelmet, kényelmetlenséget nem bírja, általában hevesen tiltakozik ellene. Cselekedeteiben az érzelmek játsszák a főszerepet. Rendkívül hullámzó a kedélyállapotú, könnyű befolyásolni. Az akadály előtt gyakran megtorpan, feladja a harcot. Toleráns és tapintatos másokkal szemben. Az összetűzések elkeserítik vagy felbőszítik. Ha indulatos, akkor is diplomatikusan fogalmaz. Fontos számára a társ, a partner, a nyilvánosság, a nyilvános szereplés. Akivel fontos kapcsolatban van, annak alárendelheti akaratát, sokszor nem vállalja fel a saját érdekeit, időnként nem tudja saját elképzelését érvényesíteni. Fél attól, hogy mellőzik, szüksége van a központi szerepre, fontos neki, hogy interakcióban legyen az emberekkel. Mindenütt jól érvényesül, ahol a környezetet vagy az embereket szebbé lehet tenni vagy szórakoztatni lehet. Szereti szép dolgokkal körbevenni magát, jó ízlése van, talán néha túl sokat is ad a formára. Nincs még egy olyan jegy, amelynek annyira fontos lenne a kiegyensúlyozottság, a szépség és harmónia, mint a Mérlegnek. Az ideális kapcsolatot keresi, ahol kiegyensúlyozottnak érezheti magát. A szerelemben szívesen és könnyen hódít. Szeret ismerkedni, flörtölni, igazi társasági ember. Rendkívül fejlett a szépérzéke, remekül táncol. Megjelenésére igényes, szívesen visel ékszert. Nem követi ész nélkül a divatot, inkább arra ügyel, hogy neki mi áll jól. Az emberek vonzódnak hozzá, barátságos modora és vonzó megjelenése miatt. Megnyerő, kedves és szellemes - tökéletes vendéglátó és tökéletes vendég. Nagyon fontos számára, hogy milyennek látja a világ. Nem tud élni mások elismerése nélkül. Fő tulajdonságai közül első helyre sorolható a báj, az elegancia, a választékosság.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem gondoltam volna, hogy ez ilyen hosszú, bocsi. :DDD

      Törlés
    2. :D Semmi baj! :) A mérleg és a bika összeillenek a papírforma szerint?

      Törlés
  5. a Mérleghez leginkább passzoló jegyek a Bak, Mérleg és a Vízöntő. eddig mindegyikkel találkoztam/jártam, de egyikben sem leltem igazán társra.

    ettől függetlenül azt olvastam, hogy a Bika-Mérleg kombináció az egyik legjobb, kiegészítik és remekül megértik egymást, sok helyen nézegettem már elemezéseket, de sehol sem írták, h ne illenének egymáshoz. én is úgy tapasztalom, hogy szinte minden területen egyezik az ízlésünk, hasonló az érdeklődési körünk, a gondolkodásunk, stb. amit egyikünk nem tud, azt tudja a másik. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ebből a szempontból tökéletes párt alkottok, de gyanítom, hogy minden szempontból is! :)

      Törlés
  6. Én hiszek benne, de nem elvakultan és Bak vagyok, bár még 1-2 nappal később születek, akkor nem Bak lennék. Amúgy a leírások 90%ban igazak is rám :)
    Kínai szerint Kígyó vagyok, ez is többnyire megállja a helyét :) amúgy az aztékok szerint is Kígyó (érdekes szerintem és ez is igaz)
    A japánban pedig Ippaku - Fehér víz (ami totálisan én vagyok)
    Kelta fahoroszkópban pedig Szilfa (ez is igaz)
    Egyiptomi: Ámon január 8- 21.
    Az istenek királya, neve rejtettet, titkoltat jelent. Tulajdonságai között más istenek jellemzői is megjelennek, igazi egyesítő, védelmező alak. Kos fejű, szarvakkal ellátott emberként vagy napkorongként szokták ábrázolni.
    Széleslátása és összeszedettsége miatt remek vezető, azonban hiperaktivitása, szenvedélyessége miatt szinte provokálja a konfliktusokat. Makacs, önfejű ember, aki a végsőkig kitart álláspontja mellett. Szerelmi kapcsolataiban igazán gondoskodó, partnerét egyenrangú félként kezeli. -Ez is totálisan igaz :)
    Nem akartam kisregényt írni, bocsánat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Négyelem: Föld - régebben nem tartottam rám jellemzőnek, mostmár egyre igazabb :)

      Törlés
    2. Örülök, hogy leírtad, nem kell bocsánatot kérned! :)
      Én nem is néztem meg ennyire széleskörűen a sajátomat, mert rám ugye nem jellemző, ami az általános és így már nem olvastam bele, de most meg fogom keresni és meg nézem, hátha! :)
      Provokálod a konfliktusokat? Gondolom, akkor nagyon jó konfliktuskezelő is lehetsz! :)

      Törlés