2014. március 18., kedd

Dühöngök csak

Elsősorban a laptop miatt. Kiderült, hogy nem látja a winchester-t, ezért csinálja állandóan ezt a "kék halált". Csodás. Április 17-én megyünk haza, addig így marad. Nagyon remélem nem teszünk benne még nagyobb kárt, mert muszáj, hogy bekapcsoljuk néha, mert meg lehet bolondulni enélkül.

A másik ami miatt dühögök, az a tegnapi délutánom.
Dolgozni voltam és ahogy jöttem a szállóhoz már láttam, hogy valaki járt a szobánkba mert a függöny nem úgy áll ahogy hagytam.
Feljöttem a szobába és jól sejtettem. A függöny elcibálva, a ruhaszárító arrébb hajítva....már ment a pumpa bennem felfelé. Azt tudnotok kell, hogy ez egy hotel, ahol van egy "portás" (egy szemétláda) és ő úgy érzi, hogy övé itt mindent és ki be járkálhat a szobákba csak úgy. Reggel látta, ahogy elmegyek és felsunnyogott. Délután pedig átkopogott a szomszédom, hogy volt nála ez a ..... és üzente nekem hogy mosogassak el, takarítsak ki, vigyem le a szemetet meg szörnyű kupi van. Na itt aztán már teljesen kiakadtam. A kukám üres volt. Rend volt. Itt sosincs kupi. Mindig be van ágyazva, a függöny el van húzva. 2 naponta porszívózok, minden nap mosogatok stb stb stb.
Vasárnap este halat sütöttünk és a tepsit a mosogatóba hagytam, na annak volt szaga, aláírom, de semmi más nem volt ebben a hülye szobába. Milyen jogon jön ő ide be??? Ne turkáljon és ne nézelődjön itt.
Rohadt szemétláda. Irigy vén ..... :@ :@
Otthon egy két szobás albérletet egyedül vittem el. Rend volt, soha nem volt kosz. Gyönyörűen beállított a szomszédnak is. Miért nem hagy békén minket? És különben is minek jött ide fel???
Aztán gondolkoztunk rajta, hogy mivel elég jól be van lakva a kis szoba és olyan kis otthonos, ez csípte a szemét, hogy mi talán jól érezzük itt magunkat.
Üzentem volna neki, hogy nem jöhet ide be többet, de azt mondták, hogy akkor kitenne. Ezt sem teheti meg, de nem is érdekel már. Albérletet fogunk keresni. 500 eurót fizetünk ezért a kis akármiért. Egy komplett albérletet kapnánk ezért pl. Bogenbe.
Én nem vagyok hajlandó itt maradni. Utálom ezt a pasit.
Itt mindenki nagyon aranyos velünk, Gergő imád a melóhelyen és én is. Egyedül ez a szerencsétlen keseríti meg az életünket.
Nem hiányzik ez nekem, főleg hogy nagyon sokat vagyunk most kint egyszerre......


8 megjegyzés:

  1. Ott kell hagyni az ilyen embereket! Személyes teretekhez semmi köze, főleg, hogy fizettek érte!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igyekszünk minél hamarabb lépni!

      Törlés
  2. Pancsi, 500 euroért simán kitudtok venni egy kis lakást. Lépjetek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rajta vagyunk a témán! Kicsit döcögős, de menni fog! :)

      Törlés
  3. Ha van más lehetőségetek, akkor álljatok tovább.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre a "más lehetőségre" várunk, vagyis keressük!

      Törlés
  4. Szorítok, hogy mielőbb tovább tudjatok állni, mert ez tényleg durva. A laptop pedig egy hét múlva mehet dokihoz, remélem, addig is kitart azért! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Egyenlőre nem kapunk választ sehonnan, de nem adjuk fel!
      Igen, a laptop pedig hamarosan meggyógyul végre! :)

      Törlés