2014. március 7., péntek

B-nap

Vagy B-hét? Remélem elmúlik. Ja, a B-nap annyit tesz (BOCSI), hogy balfasz nap.
Minden kiesik, szétesik, leesik,eltörik, csúszik.... stb.
Na tegnap délután produkáltam ilyesmit, aztán folytattam ma is.
Fél 2-kor értem haza a munkából.
Rendet raktam itthon még, aztán megnéztem az Aranyhaj és a nagy gubanc című mesét és imádtam. Pascal, a kaméleon imádnivaló és a grimaszai is, hát kész voltam tőle. Maga a mese is nagyon jó szerintem. Ti láttátok már?
(Tökéletesen tükrözi az arckifejezése a munkálataimat)

Késő délután neki láttam a vacsorának. Chilis babot készítettem. Nem volt más ötlet. Gáztűzhelyen a lábas, olvadozik benne a kókuszzsír, közbe mosogatok. Mivel nincs valami nagy hely a konyhámba így mindig előre meg kell terveznem hogy mit mi után csinálok. Ahogy mosogattam elraktam egy tepsit száradni oldalra, az elmozdult, előre lökött egy műanyag ételhordót, ami lelökte a lábast kókuszzsírral együtt, ami a földön landolt. A műanyag meg persze a tűzhelyen, meg is olvasztotta....csodás. Felmosás, új adag kókusz...
Mindent kiszórtam, kilöttyentettem. Nagy lendülettel kavartam. Minden chilis babos lett.
Így készült a tegnapi vacsora.
A nap végére annyira fájtak a lábaim, hogy azt hittem lerágom őket kínomba. Na jó, azért nem, de fájtak rendesen.
Ma pucoltam az ananászomat, erre leejtek egy nagy adagot, felveszem, 2 másodperc és újra leejtem. Ugyanoda, ugyanazt.
Készítettem egy kis csokoládét is magamnak. Még a paleo korszakból maradt. Az atyaúristen is kakaós lett, de úgy tényleg minden.
Aztán eldöntöttem hogy nem csinálok inkább semmit! :)

Most kucorodok az ágyon és röhögök saját magamon, meg szerintem kínomba is. Tanulnom kéne, de egyszerűen nem köt le.
Meggyes sült tortáról álmodozom. Meg is van hozzá mindenem. Lehet el is készítem holnapra magamnak, Nőnapra. Igaz hogy most kalóriaszámlálós diétán vagyok, de majd keveset eszem belőle. :D

Ti mit terveztek hétvégére?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése