2014. február 14., péntek

Zaklatók

Szegény Megaera írta a napokban, hogy hazafele menet a buszon zaklatták. Teljesen ki akadtam, hogy emberek hogy viselkedhetnek így, főleg egy nővel.

Erre ma hajnalban kaptam egy üzenetet facebookon a következő szöveggel:

Hello my dear you have a wonderful look,i became interested after going through your profile,I have something very special to discus with you but i find it difficult to express myself here, since it's a public site.please contact me on my private email for further discussions [ mabeljoell@hotmail.com ) Thanks.

(A lényege hogy szép vagyok és írjak neki emailt mert valami érdekeset akar megosztani velem....)

Hát ezt így elolvasva én nem hiszem, hogy bármi különlegeset vagy érdekeset tudna nekem írni ez a "hölgy'.
Rá kerestem. 3 profilja is van, mindegyik üres. Én nem gondolkoztam, jelentettem a facebooknak.
(Itt megtudjátok nézni: https://www.facebook.com/tyo.ajjah.146 )

Utálom, gyűlölöm az ilyet, mert engem nem érdekel, de ha meg talál egy olyan fiatalka lányt, aki modell akar lenni vagy bármi és pont azt "kínálja" neki, akkor már nyert ügye van és ki tudja mi lesz utána?!
Elcsalja és k....t csinálnak belőle?Bedrogozzák, megerőszakolják....
Tudom, hogy ez így kora reggel morbid meg sok és lehet túlzok is de én mindig is tartottam az ilyen dolgoktól.
Otthon, Gyulán is volt ilyen mizéria. Beálltak a középiskolák kapuiba és modellügynököknek adták ki magukat. Menjenek a fiúk, lányok fotózásra, fizetést kapnak stb stb. Itt szerencsére a pénzszerzés volt a cél, mert valamennyit talán kértek előre vagy mi, de a lényeg hogy kiderült.

Amikor tízéves lehettem, akkor népi táncra jártam a városba busszal. A művelődési ház elől elraboltak egy kislányt és később megtalálták de sajnos már nem......azóta én rettegek minden ilyesmitől. Anyukámék nem tudtak kísérni így nem mehettem többet táncra.
A lehető legjobban utálom az ilyen embereket és ugyanazt tenném velük, amiket ők tesznek ártatlan, véletlenül az útjukba keveredő emberekkel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sose fogom megérteni, hogy miért válik valakiből ilyen szörny, mert az, egy szörnyeteg.

(Bocsánat ha felzaklattalak, de nálam ez ki kívánkozott)



4 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon durva! Nem is csodálom a mai szülőket, ha féltik a gyerekeiket az internettől! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos igen, de annyit elértem, hogy facebookon már nem elérhető ez az ember. Bár akármikor csinálhat másik profilt.... :(

      Törlés
  2. Sajnos ilyen esetek minden nap történnek szerte a világban, és ez egyszerűen borzasztó. Az ember tényleg bele sem gondol, hogy mennyi veszély leselkedhet ránk, pedig annyi odakint a sok beteg, aberrált állat, akikkel vigyázni kell. Jól tetted, hogy jelentetted ezt a nőt, ki tudja mit akarhatott tőled. Én sem bízom az ilyesmikben. Egyszer egyébként olyan is történt velem, hogy egy közösségi portálon (ahol ki volt rakva, hogy foglalt vagyok és a profilomra kiírtam, hogy férjnél vagyok) kaptam egy privát üzenetet, ahol megkérdezték mennyire vagyok foglalt és nem akarnék-e az illető szeretője lenni? Én meg csak lestem. Egy névtelen, arctalan senki ilyennel zaklat, hát meg is mondtam neki a magamét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem tudom, hogy hogy lesz valakiből ilyen ember. Én még a részegektől is félek valahol.
      Milyen kérdés az hogy mennyire vagy foglalt???
      Ha valaki foglalt akkor foglalt és ennyi.
      Nagy az Isten állatkertje..... :/

      Törlés