2014. február 1., szombat

Mozizás/Készülődés vissza

Kicsit leültem ide szétnézni és gondoltam írok pár sort.
Az ágyon már sorakoznak a ruhák összehajtogatva. Bevásárláson is túl vagyunk.
Készítem össze a kis holminkat a vissza útra.
Holnap délelőtt indulunk vissza és már előtte nem szeretnék ilyesmivel foglalkozni. :)
Délután még barátnőzök egyet, este a szüleimhez megyünk és vége is a dalnak....indulás vissza. De tudom, hogy gyorsan el fog telni és már jövünk is haza megint. ;)

Tegnap este moziztunk. Megnéztük a Wall street farkasa című filmet.
3 óra a film és......................... anyááámmmm, azt hittem, hogy sose lesz vége. Jó volt, nem mondom, de annyira vontatott volt egy egy rész, hogy eluntam az életem.
De legalább eljutottunk moziba. :)
Csak szegény barátnőmmel nem találkoztam még rendesen. Mindig elbasszuk az időt. Nem gondoltuk, hogy 3 órás lesz a film.... :/

Most Gergő lemegy kitakarítja az autót meg átnézi, mert hát autószerelő ugye, hogy ne történjen semmi útközbe meg így érzi magát jól. :)
Én még pakolászok, készülődök, aztán lemegyek hozzá, megnézem mit csinál! :)

Nektek hogy telik a hétvége?Mit csináltok?

Szép napot!
P.

4 megjegyzés:

  1. Na, most kíváncsi lettem erre a filmre. :)
    Úgy volt, hogy most barátnőzök, de késik, úgyhogy még várom. Holnap jönnek apukámék köszönteni. Hamar el fog telni ez a hétvége szerintem, lesz mit csinálni.
    További kellemes napot / hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon kíváncsi voltam, de egy icike picikét csalódás volt nekem. :/
      Akkor nagyon jól telt a hétvégéd remélem! ;)

      Törlés
  2. Konkrétan még semmi érdembelit nem csináltam ma, de délután kosármeccs. Kellemes hétvégét és jó utat vissza!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te kosarazol vagy csak lelkes szurkoló vagy?

      Törlés