2014. február 19., szerda

Kitöltős, kérdezős, válaszolós, megjelölős....

Audrey megjelölt egy játékban, amit most ki is töltök. :)

Szabályok: 
1. Be kell linkelni azt az embert a blogodba, aki felkért a játékra.
2. Meg kell osztani magunkról 7 dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. 7 bloggert meg kell nevezni.

Na, akkor, lássuk a medvét:

- Utálok panírozni, de nagyon. Ha 4-5 szelet húst kell akkor még nincs nagy baj, de ha gombákat....kiégek tőle. (lsd.: tegnap az volt a vacsora....)
- Egy darab szempillaspirálom van és egy szemceruzám (valahol)
- Ebből egyenesen következik, hogy sminkelni se tudok
- Egyáltalán nem vagyok irigy, még akkor sem ha neked jobban megy. Szeretek a másikkal együtt örülni. Az nekem is jól esik.
- Végtelen türelmes ember vagyok, kivéve ha beteg leszek. Akkor aztán.....
- Sokszor saját magamat készítem ki. Túl agyalok bizonyos dolgokat. 
- Mostanában borzalmasan lusta vagyok. Minden téren.


Nem jelölnék meg senkit, mert már szinte mindenki kitöltötte és egy régebb óta blogoló nehezen talál még plusz 7 dolgot magáról, így megszakítom a stafétát.

Ezúton is köszönöm még egyszer Audrey, hogy megjelöltél! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése