2014. február 12., szerda

Beszámoló

Beteg vagyok. Náthás és eléggé aggaszt. Amióta kint vagyunk, elég sűrűn vagyok beteg. A múltkor az a vírus, most meg az influenza. Bánom, hogy nem oltattam be magam idén, de eléggé le volt gyengülve az immunrendszerem és a doki nem tanácsolta. Sajnos. (Bár meg kell mondanom, sejtem, hogy mi az oka. Aki egy magánházhoz jár takarítani, ahol 3 gyerkőc is van.....)

Lemaradtam anyukám és öcsém születésnapjáról. Természetesen felköszöntöttem őket de az nem az igazi.
Nagyon nem jó ilyen dolgokból kimaradni. Szívesen lettem volna otthon és sütiztem volna velük.
Sajnos a tavalyi szülinapom volt életem egyik legrosszabb napja, mert akkor még külön töltöttük. Gergő kint, én otthon... borzalmas volt. Soha többet ilyet. Nem szeretem ezt a részét. :(


Hétfőn volt egy éve, hogy Gergő először kijött és szintén hétfőn voltunk 8 és fél évesek.
Jön a Valentin nap is, amire Gergő csak ennyit mond: " Amerikai hülyeség". Így valószínűleg nem lesz nálunk meg tartva és mivel a szipi-szupi-szerelemes fordulónk egy eléggé nem szipi-szupi fordulóhoz köthető, így ez sem nyert most hangszórót. De azért még szeretjük egymást továbbra is töretlenül és megyünk előre kéz a kézben.

Most éppen itt kucorodok az ágyon, betakarózva és azon gondolkozom, hogy mi az amit még írni akartam, mert hát ugye akinek nincs esze.... de nem jut eszembe, mert nincs eszem. Meg a sok t...ny a fejembe, az is nyom, elveszi a helyet az eszemtől, ami ugye nincs.
Ááá hagyjuk, megyek, iszom egy jó meleg teát és nézem a sorozatomat. Jelen pillanatban a Once Upon A Time részeit gyilkolom.

Legyen szép napotok!
Sok puszi: P. :)


9 megjegyzés:

  1. Jaj, gyógyulj meg gyorsan! Sajnos ez ilyen buta időszak, nálunk is mindenki lerobbant :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Sajnos igen, körülöttem is nagyon sok beteg van így elkerülhetetlen volt hogy elkapjam, de napról napra jobb lesz most már.

      Törlés
  2. Én is náthás vagyok.... :(
    utálom. idegesít is, és be van dugulva az orrom, úgyhogy levegőt sem kapok rendesen.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én egyébként egy borzalmasan türelmes ember vagyok, de amikor fáj a torkom és nem érzek ízeket és illatokat, na akkor szokott nálam borulni a dolog.

      Törlés
    2. Alapból én is türelmes vagyok, csak ilyenkor nem :)

      Törlés
  3. Gyógyulj meg gyorsan! Nem is csodálom, hogy mindenki sorban betegszik meg, ebben a gyagya időjárásban.
    Sajnálom, hogy nem tudtál ott lenni a születésnapokon! De nézd a jó oldalát, ott van veled Gergő, és nem kell nélküle ünnepelned.
    Azta 8 és fél év:) Huu ha 8 már gombócból is sok:) Gratulálok nektek, és még jó sokszor 8-at kívánok.
    Nem lepődtem meg Gergő válaszán a Valentin nappal kapcsolatban. Párom kettő. Mikor próbáltam megbeszélni vele, hogy legyen akkor nem, mert hülyeség. Mikor beleegyeztem, hogy jól van ne legyen akkor meg vett ajándékot, én meg vakartam a fejem, hogy semmit nem hoztam. Így úgy döntöttem, hogy nem szólok róla semmit, én veszek ajándékot (jelképeset) aztán megünnepelem. Férfiakon kiigazodni nem tudok néha.
    És a lényeg az, hogy minden nap szeressétek egymást, és ne egy hülye ünnep legyen a mérvadó:)
    Nem tudom, kint lehet e kapni, de ha tudsz szerezz Lándzsás útifű szirupot, kicsit drága de esküszöm rá. Mondjuk én nagyon szeretem is az izét, és mikor halálos betegnek érzem magam ezért örvendezek, mert meghúzhatom az üveget:) Anya azon szokott kiakadni, hogy egy üveg, 1 nap az én fogyasztásomban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen! Szeretném én is a jó sokszor 8-at! :)
      Ezzel egyet kell értenem. Pasik....de nem vagyunk meg nélkülük!!
      Most már nem fogok tudni venni ilyet, de ha hazamentem, akkor veszek és elteszem, ha eláll. Legközelebb legyen mihez nyúlni. Én Neo Citrant iszom meg izlandi zuzmót köhögés ellen, szedek Centrumot, D-vitamint, plusz C-vitamint......meg maradok most már azt hiszem.
      Köszönöm a tanácsodat :)

      Törlés