2014. február 17., hétfő

200. bejegyzés

Elérkezett ez is. 200. Jóóó sok. Hogy tud az ember ennyit írni, igaz? Magam sem tudom, de jó érzés.

Mivel hétvége után vagyunk és mi megint voltunk kirándulni és főztem is és vannak új dolgaim, ezért ismét fényképeket hoztam nektek. :)


Kirándulás Cham-ba



Jajj és ezt majdnem elfelejtettem. Ahogy innen sétáltunk le, előkerült egy fekete mókus. Hosszú volt a farka és bojtos a kis füle és olyan nagyon cuki volt, hogy ha lehetett volna, akkor haza hoztam volna. :)

Utcai konditerem


Gergő azt mondta, hogy ha ő kacsa lenne akkor idáig elrepülne, mert itt még a kenyér is gazdagabb, amit a madaraknak dobnak :D


Az új pasim. Kicsit merev, de jó lesz :)


Gergő fotózta le őket, azért, mert nagy az orruk. :)

Beszólt, beszólt....

Gyönyörű a Bajor erdő. Minden oldalról hatalmas fák és a kiismerhetetlenség.

Újabb szerzemények a kis robotomhoz. A dobozok mellett Gergő aloe verája van. Azt issza, de nem tudom hogy tudja lenyelni. Még a szaga is borzalmas. :/

A világ leggyönyörűbb orchideája. És az enyém. Szombaton voltunk vásárolni és megláttam és megszerettem (narancs röhög a háttérben). Otthon van még 4 de mind más. Lefotózom majd őket is és megmutatom nektek.

Találtunk epret. Kicsit még érnie kell. Vettünk tejszínhabot is..... :P

Életem első meggylevese. Olyan finom lett és olyan büszke vagyok magamra. Most is ezt ebédeltem. Hidegen.

Ez pedig káposztás csirke lenne csak nem nagyon látszik.Ilyet is most csináltam először. Finom lett nagyon.


Mostanában valahogy elég sok mindent megörökítek. Ez akkor kezdődött, amikor nagyon nem voltam jó passzban, mert ugye mindenkinek van rossz napja és nem volt kedvem írni, viszont szerettem volna valamit kitenni, így lett a fotózások sokasága. 

12 óra alváson vagyok túl. Nem tudom hogy csináltam.
Ma már németeztem is. Rendet raktam. Holnap megyek dolgozni majd.
Tegnap Gergő főzött. Hús leves volt meg csirkepörkölt. Annyi étel meg maradt, hogy ma csak egy kis darab kolbászkát sütök meg pár szem krumplival. 

Remélem jól kezdődik a hetetek!
Jó étvágyat az ebédhez!
Szép napot mindenkinek!
Puszi, P.

12 megjegyzés:

  1. Szépek a képek, én is kirándulnék egyet :D
    na és a kávék, imádom, bár, a kakaót még nem próbáltam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó a friss levegőn kint lenni, még ha szottyos is az idő.
      A kakaó az finom nagyon, de eléggé el kell találnom a mértéket, hogy igazán ízletes legyen. :)

      Törlés
    2. Pótolni fogom a kakaó elmaradásomat :D

      Törlés
  2. Gratulálok a 200-hoz:) Még jó sokszor ennyit kívánok!
    Szép helyen voltatok kirándulni, jók lettek a képek. Az orchideád gyönyörű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Olyan jó ilyenkor kimozdulni a négy fal közül és világot látni kicsit.
      Köszönöm, bár kiderült a turpisság a kék színét illetően. :/

      Törlés
    2. Turpisság? Csak nem a vizével volt festve?

      Törlés
  3. Fotózni én is szeretek, mindent lényegében, ami tetszik, boldoggá tesz, elgondolkodtat. Jó ezeket visszanézni, mikor az ember kicsit rossz passzban van. Felidézik, mennyi szép dologban van részünk. A káposztás húst hogyan készítetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tényleg jó rájuk nézni. Mindig csengenek a szavaid a fülembe egy másik bejegyzésemnél.
      A káposztás húst pedig így készítettem:
      -csirkemellből készítettem, így a szeleteket lisztbe mártva gyorsan megsütöttem kevés olajon
      -kikentem egy kis zsírral a tepsit
      -kibéleltem savanyú káposztával
      - ráfektettem a csirkehúst
      - beleptem káposztával
      - tejfölt, sajtot és ízvarázst kevertem össze és rátettem a tetejére (ezt mástól hallottam, így kipróbáltam)

      Van aki tesz bele még burgonyát, almát, kinek mi van még otthon.
      :)

      Törlés
  4. Gyönyörű helyeken jártatok! Kék orchideám nekem is van, de sajnos idővel kimegy a színe, mivel csak festékanyaggal van befecskendezve. Utána fehér virágokat fog hozni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oú, én ezt nem tudtam. :(
      No de sebaj, fehér orchideám sincs, szóval így is nagyon örülök neki.
      Addig meg élvezem, amíg kék. :)

      Törlés
  5. Ó, az a káposztás csirke de jól néz ki, omnomnom :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan jó ez az omnomnomn. Teljesen visszaadja nekem az evés hangját! :D

      Törlés