2014. január 24., péntek

Selymes lila fülbevaló

Jó reggelt kívánok mindenkinek!

Már 5.20 óta fent vagyok.
Gergőm akkor kel. 6-ra jár dolgozni. Nem tudtam vissza aludni, így gondoltam írok ide.
Tegnap készítettem egy fülbevalót.



Aztán kicsit magam alatt voltam, mert úgy éreztem, hogy valaki (most csúnyán írom) "lefikázza" a munkám, így sokáig gondolkoztam rajta, hogy nem osztom meg, de megnéztem az illető munkáit és mivel nincsenek olyan hatalmas és áll leesős munkái, így nem foglalkozom vele. Ha egy olyan ember tette volna ezt, aki állandóan fűz és olyan munkái vannak, hogy majd megszólalnak, akkor elfogadom, de így nem.
Úgy hogy ez van.
A rendelésemet ma adták fel, így ma már anyu át is veszi otthon a csomagot.

Később hozok nektek majd egy cikket és egy kis saját tapasztalatot is majd a külföldön élő magyarok összetartásáról vagy éppen össze nem tartásáról.

Legyen szép napotok!
P.

10 megjegyzés:

  1. A kritika, ha jóindulatú és olyan embertől jön, akkor építő is lehet, viszont ha ugy látod, hogy egyik sincs benne, akkor ne foglalkozz vele. Te örömből fűzől - gondolom - és mert szereted, és ne engedd holmi "lefikázásnak" elvenni a kedved. Sőt mutasd is nekünk, nekem eddig tetszett amiket készítettél. Ez a füli is szuper jó, gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Hát ez sajnos nem az volt, de hallgatok Rád! :) Köszönöm szépen! :)
    Én eddig miért nem láttam a gyöngyfűzős blogodat? Ámulok és bámulok! Csodásak a munkáid!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Eszméletlenül szép ez is.
    Azt tartsd szem előtt, hogy a te munkád szívből jön, szépek is, csináld úgy, ahogy jónak látod. Ha meg tényleg olyan ember, amilyen, ne vedd fel, amit mond.
    Na megyek, megkeresem az államat, amit elhagytam, amikor ezt a fülbevalót megláttam... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Igyekszem.
      És én mikor láthatom már amit te készítettél??? :) ;)

      Törlés
  4. Pancsi, legfőképpen azt tudatosítsd magadban, hogy egyik embernek ez tetszik, a másiknak pedig az tetszik, ennyire egyszerű az egész.
    Tudod biztos ezt a mondást, hogy egyiknek a pap, másiknak a papné.))))
    Ha vannak megrendelőid, akkor azoknak a Te munkáid tetszenek, és számodra ez legyen a lényeg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igen, tudom.
      Egy dolgot nem értek csak, ha nekem valami nem tetszik, akkor továbbmegyek és nem adok neki hangot.
      Igazság szerint magamnak fűzök, nincsenek megrendelőim, nem árulom őket. :)
      Max ha valakinek megtetszik valami akkor odaadom. :)

      Törlés
  5. Mindig azt nézd meg először, ki mondta, csak azután azt, hogy mit. Nehéz, de tanulható :-)

    VálaszTörlés
  6. Húú, ez nagyon szép lett :)
    Ha valaki olyan mondja a véleményét nekem, akié pont nem érdekel, akkor mindig az a mondás jut eszembe, hogy "Kérdezd meg kit érdekel a véleményed és add fel neki postán" :))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jól néz ki a fülbevaló! Kicsit nehéznek tűnik így képről. A valóságban is nehéz?
    A gonosz negatív kritikával meg ne foglalkozz! Az a lényeg, hogy te szeresd a kész műved, és hogy élvezd az alkotás örömét!

    VálaszTörlés