2014. január 28., kedd

Nescafe Dolce Gusto Krups

Egy gyors poszt és már itt se vagyok. :)
Nézzétek el nekem,  hogy nem reagálok ha írtok és nem olvaslak titeket, de olyan jó itthon hogy nem nagyon ülök gép előtt.  :)

Meg vettem végre az én kis robot pingvinem. :)
Olyan régen néztem már ezt a kávé főzőt, hogy most az Intersparba 20%-os kuponnal megvásároltam.

A háttérben Gergő keze. Éppen nagyba mesél valamit.
A kávé főzőhöz kaptam ajándékba 6db kapszulát. Én pedig vettem egy doboz Latte Machiatot ( ha jól írtam).....

...meg egy doboz Nesquik csokisat. Isteni finoman készít minden fajtát. Már utána jártam, kint is tudok majd venni kapszulákat, sőt kicsit olcsóbban, úgy hogy öröm és boldogság van. :) :)

Sikerült a babzsák anyagaihoz is hozzájutni. Az enyém narancssárga alapon színes szivecskés lesz. A Gergőé pedig vastag színes csíkos.Sajnos szegény varrónőnk kórhàzba van. Pénteken engedik haza és nem vàrjuk el, hogy neki is lásson azonnal, így majd ha legközelebb itthon leszünk, akkor lesz kész, de nekünk így is jó. :)

Remélem jól vagytok! :)
Jó pihenést és jó éjszakát mindenkinek! :)
P.

6 megjegyzés:

  1. Erezd jol magad otthon, a nettet kint is megkapod. Lattad, hogy Mariann, egyik gyongyos lany az ilyen kapszulakat foglalta be gyongyel?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan? Nem figyeltem még, de rá fogok keresni! :)

      Törlés
  2. Nekem is van ilyen, csak az a gömbölyű fajta, nem ez a hosszú. Imádom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is már nagyon bele szerettem. Olyan kis cuki! :)

      Törlés
  3. Nekem nem ízlett az ilyen kávé, illetve, nem mindegyik jött be.
    Pihenj és élvezd ki az itthon töltött napokat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még csak 3 fajtát ittam, ebből egy volt kávészerű, a másik kettő csoki volt! Jobban szeretem a forrócsokit/kakaót! :)

      Törlés