2014. január 8., szerda

Filozofálgatások/születésnap/munka

Egy 9 órás út alatt van az embernek ideje beszélgetni, kacagni vagy csak csendben ülni és bámészkodni. Nálunk volt minden. Minden probléma nélkül megérkeztünk. Egy kicsit küzdöttünk a köddel, de mi győztünk. 
Az autóba belenéztem a tükörbe és elborzadva közöltem Gergővel, hogy őszülök, így már öreg tyúk vagyok. Gergő erre annyit mondott hogy nem vagyok öreg tyúk. 
Én kérdeztem hogy akkor csibe vagyok még?
Ő pedig nyugodtan közölte, hogy nem Ancsi, te jérce vagy. (????)
Szóval innentől kezdve én egy jérce vagyok :D :D 

Tegnap volt Gergőmnek a születésnapja. <3 
Otthon egy kicsit megünnepeltük. Az anyukája csinált neki gyümölcstortát. 
Tőlem pedig egy gyári gumiszőnyeg szettet kapott az autóba mert nem volt benne normális. Utó karácsonyi és elő szülinapi ajándék, mert szombaton kapta meg. Tetszett neki, hasznosnak vélte. 
Szegénykémnek kelnie kellett 5.20-kor, mivel az első munkanap volt, de jól telt neki szerencsére. Sokan fel is köszöntötték mindenfelől. Pénteken a cégnél lesz majd bent egy kis buli, ez itt kint szokás. Hoznak a partyszervizesek leberkase-t meg perecet és megvendégel pár embert.

Én is dolgoztam tegnap. A buszon odafele majdnem elaludtam. Jó sok dolog akadt a háznál de így is borzalmasan lassan telt a napom. Kaptam egy kis házi készítésű édességet. Mutatom, hogy néz ki:
Biztosan finom is, estére lehet meg kóstoljuk majd. :)
Anke-nak 2-án volt a születésnapja, így ha megyek pénteken, akkor viszek neki egy kis gyulai, házi készítésű szőlő lekvárt, meg még kitalálok valamit. Nagyon aranyos család és nagyon jó helyen vagyok náluk. Pénteken a férjének a műhelyében fogok majd tevékenykedni, meg mutatja nekem, hogy mi hogy merre, mit hogyan kell takarítani ilyesmi. 

Most pedig megyek én, fűzök. 
Nem árulom el, hogy mi az, legyen meglepetés, feltéve ha sikerül :D 


Szép napot mindenkinek! :)


6 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta ez az édesség!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mézes puszedli lényegében. :) Jó tömény. :)

      Törlés
  2. Gergőnek boldog születésnapot! :)

    VálaszTörlés
  3. Boldog születésnapot Gergőnek!:)
    Nagyon jól néz ki az a süti:) És milyen kedves dolog ez:)

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük szépen! :)
    Szerettem volna még neki valami kis pluszt! :)

    VálaszTörlés