2014. január 3., péntek

Étkezési zavarok.... is....(meg néha elme is :D )

Na, hát ugye én voltam orvosnál is vagy mi a nyavalya....eredmény nálam, irány a doki.

"Hát magas a cukra, meg a koleszterin is, de amúgy egészséges, mint a makk...."

Ennyi volt kérem szépen az orvossal a konzultálás a problémámmal kapcsolatban. Azt se tudtam meg miért vagyok herpeszes állandóan. Meg kellett ígérnem, hogy eszek rendesen ugye.....és fogyasztok sok sok vitamint, amit a narancs és banán nem tartalmaz mert az nem gyümölcs.....uncsiiiiii.......

Étkezési problémák tömkelege... mit egyek? hogy egyek? kalória számlálósan? vagy folytassam a paleot? vagy valami harmadik akármit????????
Besokaltam, de úgy rendesen ettől a mit kell enni, hogy kell enni, de ugye eszel rendesen és napi 3x vagy napi 5x és ......hagyjuk.


Fogtok nevetni, de ez az egész most onnan jött, hogy az előbb ettem pilóta kekszet :D imádom :D meg mandarint :) úgy egyszerre a kettőt és eszembe jutott hogy kisgyermekként, amikor ültünk a reggeliző asztalnál a szüleimmel, nem tudtam eldönteni hogy kakaós csigát egyek vagy szendvicset paprikával.
Én meg oldottam a dolgot egyszerűen, kakaós csigát ettem paprikával :D
Igen, kissé érdekes, de végül is egy helyre megy, nem??? :D :D

Amúgy nálam nem hasít az édes a sóssal a főétkezésekben. Például a szilvás vagy ananászos csirkemellet nem bírom megenni így ilyen formában. :) :)

Viszont ettem én már ropit csokival is, ha már itt tartunk, és az úgy jó is :D

Szóval jól tolom a dolgot és eléggé el elengedtem magam az elmúlt napokban az étkezés terén. Jött ami jól esett és fel is jött vagy 3 kiló, de nem küzdök.
Most nem.
Nincs kedvem.... elég az a tudat hogy hétfőn indulunk vissza Németbe...... :(

6 megjegyzés:

  1. Ne hanyagold el a cukrodat - tapasztalat alapján mondom - mert addig ameddig még /ugyan nem tudom az értéket/ nem olyan magas, de túllépte a tartományt, addig még napi 5szöri /tenyered mérete szerinti egyszeri adaggal/ sok zöldséges, húsos /cukor és fehérliszt teljes elhagyása mellett/, bizonyos fajtájú gyógygomba, vagy króm szedésével nagyon jó eredményt tudsz elérni. Egyben megszűnik a herpeszed is többek között......
    Ismeretlenül is sok szeretettel ajánlom figyelmedbe! Tudom a Te korodban sokan legyintenek erre, de ne felejtsd el, hogy hosszútávon a Te egészségedről, és a minőségibb életedről szól! Hidd el csak egy kisidőre ütközik az életmód váltásod nehézségbe, de a későbbiek folytán annál nagyobb lesz a nyereséged!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      A cukrom 6 volt, ami az utolsó jegy a tartományban, ezért nem is foglalkozott vele a doki. Cukrot és fehér lisztet nagyon sokáig nem ettem, viszont ennek ellenére meg keveset. (napi 1x, 2x...) Tudom, hogy nem tettem jól, de odafigyelek most már rendesen. Mindenre :)

      Törlés
  2. Még egy apró?! gondolat lemaradt a fenti hozzászólásomból, és ami nagyon fontos: a mozgás is egy nagyon-nagyon fontos tényező!))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van :)
      Jilian Michaels tesz is róla hogy meg legyen a megfelelő mozgás az életemben :)

      Törlés
  3. Hmm, ismerős a probléma. Én elterveztem, hogy megpróbálok egészségesebben étkezni, de minden diétába van valami amit imádok de tilos. Például krumpli nélkül nem tudok élni. Mikor a Dukan diétát csináltam akkor is az első megszegésem 4 hét után 1 nagy tányér krumplipüré volt hagymával, sóval, foghagymával és vajjal:)
    Szóval én csináltam magamnak egy saját kis próbálkozást, amibe minimálisra csökkentettem a sót (néha el is felejtek sózni de nem hiányzik), a fehér kenyeret lecseréltem félbarna rozskenyérre, teljes rozskenyérre (attól függ mit kapok) de mivel nem vagyok teljesen kibékülve az izével így minden esetbe magosat veszek (napraforgó és szezámmaggal minden sokkal finomabb szerintem:) ).
    Csoki iránti vágyam nincs, néha 1-2 kocka és több nem is hiányzik.
    Szerintem ami saját magunknak bejön és kellemes, azt kell csinálni.
    Nálam a sztár "étel" kiskoromban a szaloncukor kenyérrel volt, anya nevetve szokta mesélni, hogy úgy örült neki, hogy ettem. Elég sokáig nem akartam rendesen enni, és emlékszem, hogy egy időben sokat ültem az asztal mellett büntetésből, mert nem akartam megenni a nekem kimert adagot. Na aztán most meg...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Dukan diétát nem hallottam még, de a paleo is tiltja a krumplit és én a sült krumplit szerettem a legjobban. Jó, hogy nincs csoki iránti vágyad, nekem az utóbbi időbe sajnos vissza jött.... :/
      Szaloncukor kenyérrel..... nagyon jó :) Akkor nem csak én ettem össze vissza :)

      Törlés