2014. január 21., kedd

Csokoládés zsákmány

Míg sok csajszi piperés zsákmányt szerez (ami tök jó, mert írogatom a listámat, hogy mit fogok kipróbálni) addig én csokoládékat zsákmányoltam.
A legtöbb ajándékba megy, ha megyünk látogatóba, hogy ne menjünk már üres kézzel, bár beszéltük Gergővel, hogy kicsit már unjuk.... mármint nem azt hogy viszünk valamit....
Most egy pár új és számomra ismeretlen csokit találtunk. Mutatom a képet és írom hogy melyik micsoda. :D

A bal felső az egy Cailler mézes csokoládé. Még jó pár éve voltam Svájcba-Németországba egy műkörmös tanfolyamon, amit nővérem tartott és elkísértem, akkor ettem ilyet, ami nagyon nagyon finom. Most sikerült először találnom és csak 90 cent (kb. 270 ft) volt! :) :)
Alatta kettő Ritter Sport, ami kapható otthon is ugyan, de ide most az ára miatt került fel, ugyanis a sárga 250 gr. és 95 cent (kb. 285 ft) volt. A zöld kicsike pedig 43 cent (kb. 129 ft). Ezt a fajta édességet a sogikám nagyon szereti és azonnal vettem neki, viszek haza. :)
A Milkák is szintén megtalálhatóak otthon, bár a nagy táblás az nem biztos, meg a középső kicsi se szerintem. A nagy az Toffiffee-s, a középső meg ilyen krémes mogyis. Pontos árat nem tudok, de olyan 500 ft körül mozog. A kicsik meg olyan 80 cent körüliek. Mint otthon kb.


Ez a kettő pedig azért kerül fel, mert ezek szimpla tortabevonók lennének, de meg mondom a frankót, hogy BOCI csoki ízűek, de úgy egy az egybe! :) :) Anyukámnak viszek belőle, nem célozva a felhasználásukra. :D
200gr mind a kettő, a kék tej-, a piros étcsoki. Ha jól emlékszem olyan 200ft az áruk átszámítva.

A másik amit még vettem az 2*48 mosásos persil gél. 5000 ft a kettő, vagyis 2500 ft egy 48 mosásos. Nagyon jó ár ez szerintem, mert otthon még akciósan sincs ennyi. Nálunk legalábbis.
Vettem még egy másik fajta öblítőt. Vernel a neve. 1l és 300 ft-nak megfelelő ojró-ba került. :)
Azért bátorkodtam megvenni, mert Anke-nál láttam és a ruhák mindig jó illatúak náluk. :)

Ami még számunkra furcsa volt, hogy szombaton kerültek ki a persilek a kínálatba 19.99-ért. Akkor nem vettünk, mert nekem van még egy bontatlan, nem fogy olyan nagyon gyorsan. Tegnap este azonban csak beszaladtunk még egyszer a boltba sörért (0.33 L és 22 cent volt-66ft...) és a persil ára már csak 16.99.- volt, így elhoztunk egyet. Szóval megéri néha néha be be szaladni hétköznap is azt hiszem. A csokikat is akkor zsákmányoltam. :)
Szóval ilyen is van itt kint nálunk! :)

Nektek mi a kedvenc csoki????

18 megjegyzés:

  1. Hozzám nem szeretnétek látogatóba jönni?! :D
    Legtöbbször én is csokit zsákmányolok, mert egyszerűen a sok-sok kozmetikummal nem tudok mit kezdeni.
    Kedvenc csokim A kerek, A négyszögű, A hosszúkás, A töltött....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gombóóóc Artúúúúr :) :) :)
      Nekem amúgy nagyon kevés ilyen kencemicém van.... :/ :)

      Törlés
  2. Ajha, jó áron van ott a Ritter Sport! Az a nugátkrémes-mogyis Milka érdekelne, ha látodk valahol valamikor, biztosan megkóstolom majd :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztosan lesz lassan otthon is majd. A sárga Ritter Sport pedig....ahw.... soha nem kóstoltam még de ezután csak ezt eszem..... :D

      Törlés
  3. Incsi-fincsi csokik. Én a fehér csokit szeretem, de minden mást is, a keserűt kivéve, az annyira nem jön be. Az egyebekről meg, szerintem amellett, hogy szuper áron hozzájutottál, megvagyok győződve, hogy minőségbe is jobb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A keserű az nálam sem nyerő.
      Igen, és a vicc az egészben, hogy hiába van otthon milka meg a többi, ezek finomabbak, pedig ugyanaz....

      Törlés
  4. Milka toffe nálunk a családban komoly függőséget okozott!! :))

    Adrienn

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na,akkor ez már van otthon is és csak nekem volt újdonság. Ha esetleg meg marad akkor mindenféleképpen meg fogom kóstolni. :)

      Törlés
  5. Nagyon szívesen látlak vendégségben, ha erre jársz^^
    Most csoki vásárlás stoppot tartok egy ideig, hogy véletlenül se kapjon el a kísértés, de ezt a kis zsákmány látva nagyon megkívántam valami csokisat^^ Na jó azért mikor vásárolni megyek/ megyünk egy túrórúdi mindig bekerül a kosárba :)
    Én az barackos kekszes étcsokis Tibit szeretem nagyon. Azzal le lehet venni a lábamról. Mondjuk a megyes töltelékesekkel is^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se szándékozom mindig venni valamit, de hát ellenállhatatlanok....:D
      Úúúú túró rudi, de ennék most, na ha haza értem... :)

      Törlés
  6. Jaj, ne fájdítsd a szívem, épp böjtölök!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg mondom az őszintét, nekem se ártana böjtölni.... :/ :)

      Törlés
  7. A Milka Toffee a kedvencem a Milkától ♥

    VálaszTörlés
  8. Oreo-s Milka, ide nekem az összeset, omnomnom ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is jöhet egy pár tábla ebből. Abszolút favorit.
      Bár most a Ritter Sportba vagyok <3 :)

      Törlés
  9. A töltöttet, a kereket, a szögletest, és minden mást ami úgy kezdődik hogy acsoki :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, én se nagyon tudok választani sose. :D

      Törlés