2014. január 23., csütörtök

Borzalmak sorozata

Tegnap napközben dolgozni voltam. Estére csináltam egy kis sült csirkét párolt zöldségekkel és amíg vacsoráztunk, elindítottuk az otthoni híradót.
Meg kell mondjam, borzalmas volt az a 40 perc....

-Tűz
-Rablás
-Cserbenhagyásos gázolás
-Verekedés
-Eltűnés
-Molesztálás
-És végül de nem utolsó sorban állatkerti események....

... és még lehetne sorolni. Én nem tudom, hogy mi történik Magyarországon, de ha így haladunk, hatalmas nagy bajok lesznek.
Rablás?? Mit rabolnak már mikor szinte lassan senkinek nincs semmije (itt nagyon sok helyen még kerítés sincs és az ajtókat se hiszem, hogy zárják).
Ezek a dohányboltos rablások is...Mennyit fosztottak már ki és még mindig nem történt semmi változás. Majd szépen lassan sorra kerül mindegyik aztán talán esetleg valakinek eszébe jut valami, vagy amíg meg nem hal valaki.

Aztán olvastam a 300 000 ft-os nyelvvizsgás támogatást és már csak kacagtam. Tény, hogy ez egy nagyon frankó kezdeményezés, hiszen segítenek, hogy meglegyen a nyelvvizsga, hogy megkaphasd a diplomádat, hogy azután ki nem teheted a lábad külföldre, ahol érnél valamit a diplomáddal és a nyelvvel, hogy esetleg több jövedelmed legyen és visszafizesd a hiteled....Csodás körforgása az életnek. Azért viccesen írtam a barátnőmnek, hogy basszus, ezt meg kellett volna várnom és nem ment volna el az összes pénzem a nyelvvizsgámra. :D

Na de ennyit a zsörtölődésből.
Rendeltem gyöngyöt és már nagyon várom hogy hazamenjünk és meglássam őket, de még jobban várom, hogy neki is láthassak. 3-4 dolog van tervbe, karkötő, medál biztos hogy lesz. A többi meg ahogy sikerül. Most pedig megyek, rendet teszek és a kis maradék gyöngyeimből megpróbálok valamit összehozni.

Legyen szép napotok!
P.


8 megjegyzés:

  1. Akkor egy kis jó hír. Sikerült megfűznom a láncot, úgyhogy most még egy fokkal bonyolultabbat fogok csinálni. Jó, persze az én szintemen.
    Gyakorlatilag pont ezek miatt a hírek miatt nem nézek híradót. Horror-show az egész.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Júúúj,de jóóó! Mutiiiii! Kíváncsi vagyok rá! ;)

      Törlés
  2. Én ezért nem nézek évek óta híradót. Egyszerűen rémálmaim vannak utána. 3 év média tanulás után pedig elszomorít, azt látni, hogy szándékosan a félelmetes világkép kialakítására futnak ki a tv adók, azt hiszem a tényleges informálás kezd háttérbe szorulni, és a helyét a formálás veszi át...hiszen tudjuk, aki fél az befolyásolható...
    Elég elkeserítő a média által sugallt világkép, éppen ezért kell odafigyelni szerintem a mindennapok apróságaira, keresni a szépet, és a jót körülöttünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tökéletesen fogalmaztad meg. A szépet és a jót kell keresni! :)

      Törlés
  3. 1) nem nézek híradót és nem is hiányzik. Nekem a tévézés kimerül a Discovery, History Channel, Paprika TV, Spektrum négyesében, meg persze a gyerekek néznek mesét, amelyeket már egyre inkább cenzúrázok.
    Nekem így jobb is, lehet egyszerűbb is, de nem hat rám ez az idióta tömeghipnózis.

    2) Határon túli magyar vagyok és bár nálunk sem ideális a helyzet, én mégis örülök, hogy nem MO-n lakom. Szomorú, ahogyan a dolgok alakulnak ott.
    Személyes vélemény.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekünk sem kéne nagyon erőltetni, csak olyan jó egy kis "tv-t" nézni és akkor már kíváncsiak vagyunk, hogy mi újság van otthon.
      Néha én is azt érzem, hogy jobb nekünk itt kint minden tekintetben.

      Törlés
  4. Én éppen ezért nem nézek híradót már jó ideje. Mondjuk TV-t se nagyon szoktam nézni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekünk például nincs televíziónk. :D Vagyis van de még soha nem volt bekapcsolva. Még nem megy olyan jól a német hogy élvezni is tudjuk, bár jó "tanár" lenne....

      Törlés