2014. január 20., hétfő

Betegség level 99

Kisebb szünet után itt vagyok újra.
Sajnos nagyon beteg voltam és örültem neki, hogy feküdhetek és nem kell megmozdulnom.
Egy hete egy kisebb influenzával küzdöttem, csütörtök éjszakára azonban más is előjött. Elkaptam egy vírust, ami ha jól hallottam akkor otthon is tombol. Hányás, hasfájás.....borzalmas éjszakám volt. Azt hittem, hogy nem élem túl és ez most nem vicc. Állni nem volt már erőm, de a wc-ig el kellett jutnom. Nagyon rossz volt és ráadásul nem otthon voltam, hanem egy még idegennek mondható helyen.....még most is rosszul vagyok ha rá gondolok. 
Úgy éreztem, hogy soha nem lesz vége. Gergő is hamarabb hazajött a munkából, nagyon aggódott értem. Napközben pedig sms-be kérte az információkat hogy hogy vagyok. Igazság szerint vasárnap este ettem először rendesen, húslevet és nagyon jól esett. Finom volt. Gergő főzte. :) <3
Iszom a normaflore-t, hogy helyre tegye a pocakomat. :) 
Most már jól vagyok szerencsére, de még nem 100%. 
Így teltek az elmúlt napjaim. 

Közbe rendeltem magamnak ma gyöngyöket otthonra. Van pár dolog, ami megmozgatta a fantáziámat és szeretném elkészíteni. Mire hazaérünk szerintem már otthon is lesz, de majd itt kint fogom megcsinálni, hogy legyen mivel foglalkoznom. :)

Közbe szívesen hajtogatnék is. Találtam egy mintát egy csodás, színes papagájról, ami nagyon megtetszett, szóval a közeljövőben ő is elkészül majd, ha sikerül. 

Ma már tanultam is egy kicsit. Németet persze, mi mást.... Anke örül neki amikor mesélem, hogy tanultam, és kérdezi, hogy mit és beszél utána nekem németül. Nagyon aranyos és szeretem őket! Viszek nekik majd anyukám keze által készült szőlő és bodza lekvárt. Anke is nagyon éli ezeket, nagyon sok mindent készít ő is. Mutogatta, hogy az összes üveget elteszi és mindig tele tölti minden földi jóval. :) 

Most pedig végig böngészem a blogotokat, hiszen szerintem van lemaradásom bőven. ;) :)

Szép napot nektek! :)

9 megjegyzés:

  1. Jobbulást, és szép napot neked is!

    Múlt héten végre sikerült elkezdenem egy nyakláncot, és egészen jó lett. :)
    Szőlő lekvár? Sosem ettem még, érdekesen hangzik...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Úúúú, mutiiiii! :) :) :) :)
      Naagyon finom! Ha egyszer sikerül majd találkoznunk akkor viszek neked, mert meg kell kóstolnod ;)

      Törlés
  2. Jobbulást!
    Ajj szőlő lekvár. A párom papája valami isteni finoman tudja csinálni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Én is nagyon szeretem. Most farsangi fánkra vagyok éhes és azzal milyen finom lehet... :)

      Törlés
    2. Fuu most nagyon megkívántam a fánkot :D Lehet hogy hétvégén csinálok is egy kis adagot.

      Törlés
    3. Nekem mindig azt mondják, hogy olyan macerás elkészíteni, de nekem is ki kell próbálnom. Lehet rábeszélem anyát jövő héten... :)

      Törlés
  3. Remélem már jobban vagy! A szőlőlekvár érdekesen hangzik, de kipróbálnám :-)

    VálaszTörlés