2014. január 12., vasárnap

Babzsák szerelem :)

Tegnap át jöttek a szomszédok kicsikét. Fel köszöntötték Gergőt.  :)
Jelentem a Pavlova finom lett. Gergő azt mondta hogy nem akar adni senkinek. Aztán végül csak bedobta a közösbe.  :) A fiúk kétszer kértek.  :)



A pálinka is fogyott. Abból nem kétszer kértek... :D :D
A szomszéd párnak van nagyon klassz babzsákja és át hozták. Gergőnek annyira megtetszett, hogy már anyagot meg hozzávalókat kellett keresnem. Kb 250 liter hungarocell golyó kell meg kb. 2x 5 méter anyag. Egy vékonyabb, amibe kerülnek a golyók és egy külső vastagabb. Már meg is nézte hogy Szegeden lehet kapni, innen indulunk haza és arra megyünk. Haza visszük, meg vesszük az anyagot hozzá és megvarratjuk. :)  :)  :)
Én is kapok egyet mert nem akarok kimaradni semmi jóból. :)
Ha bele gondolunk akkor sokkal olcsóbb. Egy zsákot ki lehet hozni így 6-7000 forintból. A boltba egy nagyobb 20 000 forintnál kezdődik....
Nagyon várom már hogy kész legyen :)  :)
Nektek van babzsákotok?

Most pihengetünk közbe fő a húsleves is. Nemsokára kész. Ebéd után sétálunk egyet aztán pihenünk tovább. Én gyöngyöt fűzök szerintem. Befejezem, amit elkezdtem két napja. Jövök és mutaton majd. :)
Szép vasárnapot mindenkinek! :)  :*

4 megjegyzés:

  1. Megértem, hogy nem akar adni senkinek... a pálinkát is megértem...
    Csak vágyom egy babzsákra, de azt hiszem, arra még várhatok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) :) Én nem vagyok nagy alkoholfogyasztó, de megkóstoltam egy nőknek kifejlesztett verziót és meg kell mondjam, hogy jó volt. :)
      Hát, kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a babzsák témából. Lesz e olyan valaki aki bevállalja hogy a varrást. :)

      Törlés
  2. Milyen aranyos ez a kép Gergőről:)
    Babzsákfotel! :D Én is mindig szerettem volna egyet, de kicsi szoba hátránya, hogy nem férne sehova.

    VálaszTörlés
  3. Kis haspókom! :)
    Otthon otthon nálunk sem férne el, de itt kint lesz nekik bőven hely majd. :)

    VálaszTörlés