2014. január 9., csütörtök

3 méterrel a felhők felett

Tegnap mozidélutánt tartottam és megnéztem a 3 méterrel a felhők felett című filmet.
Már egyszer láttam, de tudtam, hogy nagyon tetszett így gondoltam repetázok. Tudom, hogy van második része is, így szerintem az is majd a "Megnézendők" listára kerül. :)

Hát, őszinte leszek veletek, én úgy pityeregtem rajta, mint egy kisgyerek..... :/

Annyira meghatott, hogy nem is tértem magamhoz rendesen utána.

A film alatt rájöttem, hogy mennyire jó, hogy van nekem Gergő. Annyira de annyira szeretem, hogy nem vágyom másra, csak rá. Imádom az illatát, a bőrét, a szövegelését, ahogy idiótán becézget és mindent ami vele kapcsolatos. 8 év 5 hónap után is úgy érzem, mintha csak most jöttünk volna össze. Minden egyes pillantással újra újra és újra bele szeretek! <3
Ő a mindenem, imádom és mellette én is 3 méterrel a felhők felett járok!!!


http://www.youtube.com/watch?v=dhGMddXqmTM

10 megjegyzés:

  1. De jó neked... Amúgy tényleg nagyon jó film.

    VálaszTörlés
  2. De édes az utolsó bekezdésed! A filmet pedig meg fogom nézni :-)

    VálaszTörlés
  3. Az utolsó bejegyzés az megérintett, és a párommal én is így vagyok, de a film közben ez nekem is eszembe jutott.
    A második rész fényévekkel elmarad az első rész után, annyira ne vágyj utána. Az első rész viszont, tényleg jó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm, akkor meg gondolom ezt a 2. részt. Meghagyom magamnak ezt az élményt így akkor. :)

      Törlés
  4. Hát én eddig akárhányszor láttam az első rész végigpityeregtem. A második rész nekem nem jött be, valahogy nem adta vissza azt a H-t akit az első részben megismertünk.
    Gratulálok ehhez a nagyon hosszú időhöz! Manapság már igen ritka az ilyen hosszan tartó szerelem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyenek vagyunk mi nők, sírunk ha kell ha nem :D :D :D
      Hát most már biztos akkor hogy nem fogom meg nézni.
      Köszönjük szépen! Hát nálunk is voltak hullámvölgyek, de mindig igyekszünk megoldani mindent. :)

      Törlés
    2. Igen, de hogy mindig mindenen. Vannak olyan filmek amiket már 100x végignéztem mégis ugyanúgy végigsírom mint elsőre:)
      Hazudik az, aki azt mondja soha nem volt hullámvölgybe. De így szép, unalmas is lenne ha soha nem lennének kihívások, megoldásra váró dolgok.

      Törlés
    3. Mondjuk igen. Van olyan is hogy ha másodjára látom a filmet, akkor hüppögök. :) :)
      Igen, igazad van! :) De így a jó azt hiszem.

      Törlés