2013. december 18., szerda

Utolsó...

...munkanapom idén véget ért  :)
Nagyon aranyos volt Anke, ő a háziasszony, ajándékkal készült nekem :)
Ezt kaptam:



Nagyon jól esett, hogy gondoltak rám is, hiszen még csak háromszor voltam náluk, de azonnal elfogadtak és nagyon de nagyon kedvesek velem mindig!!! :)

Én is vittem ajándékot, mert tudtam, hogy nekik nagyon fontos az ajándékozás itt kint. Ezt kapták tőlem:
Én sütöttem a kekszeket és a dobozt is én hajtogattam. A virág csak dekor. :D Plusz még elvittem a fenyőfát, amit hajtogattam pár napja. :) Örült neki, igazán. :) :)

Ui.: Azóta se tudom mivel lepjem meg a Nagy Ő-t! :D  :D

8 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az ajándék, amit készítettél, azt hiszem, én is alkalmazni fogom, mert igazán személyre szóló dolog :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nem igazán ismerem még őket ugye, így erre a döntésre jutottam. Remélem ízlett nekik :)

      Törlés
  2. Kedves, hogy gondoltak rád, meg az is, hogy te is rájuk, és így képről is tetszenek az ajándékaid. Én mindenkinek gyümölcskenyeret sütök (mármint, a szüleinknek, meg magunknak), néha a barátoknak is. Ez olyan kis kedves és személyes. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most készítettem ilyet először, de igen, kedves és személyes is, hiszen dolgozol azért hogy meglepd a másikat. :)
      Gyümölcskenyeret szerintem még nem ettem :)

      Törlés
  3. Milyen aranyos dolog ez az ajándékozás:)
    Nagyon guszták a sütik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) :)
      Egyet azért én is meg kóstoltam. Nem vihetem úgy el hogy nem győződtem meg róla hogy finom-e :P :D

      Törlés
  4. A keksz receptet esetleg nem osztanád meg a nagyérdeművel ???
    már egy napja csorgatom a nyálamat miatta :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg én: http://nassolonaplopo.cafeblog.hu/2013/11/22/retro-vanilias-karika/
      :D :D :D
      (nálam annyival másabb, hogy nem volt se vanília rúd, se aroma, így 2 csomag vaníliás cukrot tettem bele)

      Törlés