2013. december 10., kedd

Újabb adventi vásár, máshol :)

Vasárnap újra vásároztunk :)
Elmentünk Bogenbe egy nagyon kedves magyar családhoz. Már másodjára találkoztunk velük itt kint és nagyon jól elvagyunk mindig. Van egy cuki kislányuk is, Anna. Olyan aranyos kis minimanó :)
Örülök neki hogy így egymásra találtunk úgy mond és még közel is vannak hozzánk.
Anita nagyon nagyon sokat segít nekem, önzetlen és odaadó. Ő segített munkához, kaptam tőle most kinti telefonszámot is és egy készüléket. Fordít ha valami van, tanácsot ad, végtelenül segítőkész. :)
A képek nagyja is tőle van, ő készítette őket. :)

Na hát velük voltunk vasárnap. Busszal kellett felutazni a Bogenberg-re mert az autós forgalom le lett korlátozva illetve fel sem engedték őket, így külön járatokat indítottak 10 percenként.
Volt egy jelképes ára a busznak is és a belépőnek is, de ez mind adományozásra ment, így nem jelentett problémát.

Kicsit másabb volt ez a vásár. A kilátás egyszerűen fantasztikus volt, bár élőben a szavunk elállt:

A Vásáron az árusok kicsi kis fa bódékból árultak, szólt a zene és sok sok kedves borozgató ember jött ment:

Imádom a csillagokat, élek halok értük és nagyon de nagyon bánom, hogy nem hoztam el egy ilyen világítósat. Annyira de annyira klassz volt! :)



A Bogeni templom

A Belvárosba a buszmegállóba is lehetett ám borozni :) 
A bögréket haza lehet vinni. Nekem már két fajta is van. :) Amikor veszel egy bögre forralt bort akkor az árába benne van a bögre ára is, 1 vagy 2 euró, de ha vissza viszed akkor visszakapod ezt a pénzt :)

A mostani hétvége lesz az utolsó nekünk itt idén. Jövőhéten csütörtökön megyünk haza 5 és fél hét után.
Én szeretnék még egyet vásározni, mert hógömböt szereznem kell a nővéremnek, megígértem neki és én addig innen el nem megyek :) :)

Nagyon jól éreztük magunkat, feltöltött és újult erővel vágtunk neki ennek a hétnek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése