2013. december 2., hétfő

Túl vagyok rajta,de min is?

Aki látta a tegnapi bejegyzésem, annak eszébe juthat hogy történt ma velem valami.
Ééééééééééééééééssssssssssssssssss igeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnn!

Meg volt ma az első munkanapom! :) ( idekint)
Nagyon jó volt.
Kicsit buszoznom kellett, amitől nagyon féltem, mert hát még nem megy olyan jól a német, de a buszsofőr nagyon segítőkész volt és sikeresen oda is értem ahova kellett. :)
Egy fogtechnikus családnál voltam takarítani.
Angolul beszéltünk a hölggyel, hála a jó égnek! Úgy örültem amikor megtudtam hogy tud angolul :)
Szóval nagyon klassz volt minden. Büszke vagyok magamra, hogy el mentem egyedül és minden rendben volt :)
2 busz megy egész nap innen, ennyi az összes lehetőségem és vissza fele is ez érvényes és én sajnos le is késtem a vissza fele tartót, így szegény Gergőnek értem kellett jönnie, de nem haragudott rám, örült nekem :)
Nagyon de nagyon elfáradtam, de megérte mindenféleképpen :) :) :) :)

10 megjegyzés: