2013. december 5., csütörtök

The Secret

Elkezdtem olvasni  Rhonda Byrne: A Titok című könyvét
Azt kell hogy mondjam, hogy hatással van rám. Nem voltam sose ilyen.
Itt ülök a monitor előtt és nem jönnek szavak a számra. Nem tudom mit írjak, de írni szeretnék róla.
Nem olvastam még ki, de folyamatban van.

Boldogságot érzek és vágyat a ra, a szépre és minden pozitívra. :)

Igyekszem a gondolataimat csak is a pozitív dolgok irányába állítani. Sokat gondolok rájuk és kívánom hogy legyen úgy. Semmi negativizmus, semmi rossz gondolat, nem szabad!!!!!!

Íme egy kis ízelítő:
"Nemzedékről nemzedékre örökítették, mohón sóvárogtak utána, elvesztették, ellopták, hihetetlen pénzekért adták-vették. Az évezredes Titok tudói olyan történelmi nagyságok voltak, mint Platón, Galilei, Beethoven, Edison, Carnegie, Einstein és még sok más feltaláló, teológus, tudós és elismert gondolkodó. De most végre fellebben róla a fátyol...."
"Ha megismered A Titkot, megtudod, hogyan érhetsz el és tehetsz magadévá bármit, amit csak szeretnél. Igaz valód tárul fel előtted. Rájössz, hogy micsoda nagyszerű dolgok várnak rád az életben."
Igen, nagyszerű dolgok várnak rám még. És igen, várom őket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 megjegyzés:

  1. Egy leültömbe olvastam el, majd a filmet is megnéztem. A youtube-on megtalálod szerintem a teljes filmet :).

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Már meg is kerestem! Otthon meg fogom nézni mindenféleképpen. Nekem nagyon tetszik ez az egész és jól érzem magam :) Nagyon :)

    VálaszTörlés
  3. Szivesen. Louise Hay-nek vannak még ilyesmi könyvei, nagyon jók, és Rhonda következő könyve, Az erő, az is nagyon jó

    VálaszTörlés