2013. december 13., péntek

Nem panasz, csak elmesélem nektek

Sajnos szerda reggelre újra herpeszem lett és csütörtök reggelre még egy.
Nem vagyok dühös és nem haragszom. Ilyen típus vagyok és ezzel együtt kell élnem.
A paleolit étrend így rámutatott arra, hogy nem az étkezésemmel van baj, és örülök neki és folytatom továbbra is. :)  Jól vagyok :) :)

Egyre erősödik bennem az ünnepi hangulat. Terveket szövögetek, hogyan töltöm el kint még ezt a 6 napot, mert már igen, csak 6 nap van :)
Épp tegnap mondtam Gergőnek, hogy azért nem semmik vagyunk. Simán belevágtuk egy 5 és fél hetes maratoni távba, és bírtuk és bírjuk és végig csináljuk. Úgy biza' :)

Egyre többször hallgatok karácsonyi dalokat is. Másabb érzésekkel várjuk a Karácsonyt mind a ketten. Van hangulatunk, vágyunk rá. Míg otthon dolgoztunk valahogy kiveszett ez az érzés. A mókuskerék benyelt minket teljesen. DE ez most más, nagyon más és nagyon jó és jajj boldog vagyok, de tényleg :)

Egy problémám van, ami nem is probléma, de nem tudom mit vegyek Gergőnek....8 év és 4 hónap* együtt töltött idő után már eléggé kifogytam az ötletekből és neki amúgy is eléggé nehéz bármit is adni, mert nem szereti a meglepetéseket. Én annál inkább :P

Ti mivel készültök a párotoknak????

*ha elkezdek számolni, akkor 8 szülinap, 8 névnap, 8 évforduló, 8 Karácsony, 8 Mikulás, 8 Valentin nap, vagyis 6*8=48 alkalom. Klaasssz és még mindig <3 <3 :) :)


10 megjegyzés:

  1. Sajnos van úgy hogy gyengébb az ember immunrendszere és érzékenyebb mindenre, de majd csak helyreállsz!
    Jó hosszú kapcsolat és még sokszor ennyit kívánok nektek! Mi most azt találtuk ki hogy 3-4 konkrét dolgot amit szeretnénk elmondtuk a másiknak. Így titok hogy mit kapunk, de legalább olyan lesz amire tényleg vágyunk. Valami hasonlót esetleg kiprobálhattok?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos amióta az eszemet tudom, azóta herpeszes vagyok :( Apukám ilyen a családban.
      Köszönjük szépen :)
      Tudom hogy mit szeretne, csak az az én kicsi pénztárcámhoz drága lenne, beszállni meg nem olyan...nem igazi ajándék. De majd "hallgatózom" hátha elejt még valamit :)

      Törlés
  2. Én nem meglepetést adok, mert megbeszéltük, hogy a fő a hasznos ajándék most már. Csak akkor adunk valami meglepit, ha tényleg tudunk vele azt okozni, vagy poénajándékot, ha úgy hozza az alkalom. Így én megkérdeztem, mit szeretne jobban. TRX-et, vagy shakert négy koktélalappal. Utóbbit választotta, úgyhogy azt kap. De legalább tudom, hogy örül majd neki, és használni is fogja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Igen, ez is jó megoldás csak én nagyon szeretek meglepetést kapni, így nem szoktuk megbeszélni. Abban bízom hátha mond majd valamit még véletlenül így pár nappal az Ünnep előtt :)

      Törlés
  3. Uh részvétem a herpeszekért:S Nekem mindig január február környékén bukkannak elő egymás után többször:S
    Én is így vagyok az ajándék vásárlásával. Mindig meg szoktuk beszélni, hogy mit szeretnénk, hogy biztosan olyan is legyen az ajándékok között amit a másikunk szeretne, de idén nem mondott semmit. Végül úgy döntöttem több kis ajándékot kap meg rengeteg csokit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sajnos egész évben "vendég", volt olyan hogy az egész felső ajkam tele volt :(
      Mindenkinek van ötlete csak nekem nincs?! :D

      Törlés
  4. Ó, a herpesztámadásokon néha nekem is át kell esnem, nem irigyellek... Gratulálok a hosszú kapcsolathoz, és remélem, sok-sok évig együtt lesztek még! Az ajándékozás nálunk is nehéz, én idén személyre szólóan megfestett kávésbögrékkel készültem, és mivel már odaadtam, mert nem bírtam várni, kijelenthetem, hogy remek ötlet volt. :-) Reggel már abból kávéztunk :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a fránya herpesz. Mosz szárad és állandó szétreped. :/
      A bögre tényleg jó ötlet és még egyedi is. Én se bírom mindig kivarni az alkalmat. Volt hogy én is oda adtam hamarabb :)

      Törlés
  5. Pontosan ez a problémám, csak nekem 4 év 8 hónappal.Mi úgy oldjuk meg, hogy összeállítunk egy - egy 10 tételes listát, amiből a másik tud választani. Ő viszont tökre nem meglepis meg romantikus, ezért pl. megint tudom mit választott....férfiak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a lista nagyon tetszik. Fel is vetettem Gergőnek. Tetszik neki is. Köszönöm szépen az ötletet. :) Amúgy ő se romantikus. De igy szeretjük őket. :)

      Törlés