2013. december 6., péntek

Mi legyen az ebéd?

Egész jól megy mostanság a sütés-főzés :) Azt hiszem jó háziasszony leszek :)
De valószínűleg minden háziasszony életében előfordul jó párszor, hogy jó jó, főzök én, na de mit????
Nálam jelenleg most ez van, nehéz változatosan főzni....

Mesélte az egyik barát, hogy ő ilyenkor bizony az internet elé ül és rendel.
Újságolta hogy van egy honlap, konkrétan a FOODPANDA, ahonnan ő már rendelt többször is.
Ez egy online ételrendelős honlap, ahol csak beírta a várost ahol lakik, kiadta az éttermeket, kínálatot, megrendelte és házhoz is vitték neki :)
Ha én most otthon lennék.....

Rákerestem én is kíváncsiságból. Tényleg nagyon klassz a honlap!
Elnézek egy két ételt és öhöm, összefut a nyál a számban és még akciókkal is kedveskednek :)

Ha letelik valaha is ez a majdnem két hét és megyünk végre haza, akkor szerintem majd mi is fogunk rendelni, ki fogom próbálni mindenféleképpen!

Ti ismeritek? Rendeltetek már tőlük?

Jó étvágyat mindenkinek az ebédhez és legyen szép napotok :) :)

Ui.: Hanyag háziasszony mit csinál? sajttal töltött pulykamellet krumplipürével a Párnak, magamnak meg passz, éhezem, nem fog meglátszani :D :D :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése