2013. december 18., szerda

Játék nálam :)

Kissé el késtem a játékkal, nézzétek el nekem.  :)
Mivel ugye kint élek ezért kinti csokoládékkal szeretném meglepni a nyertest. Illetve ha sikerül akkor egy plusz meglepetés lesz a csomagban. Mutatom a csokikákat:


A jatékban bárki részt vehet, aki meg kóstolná a mentolos, narancsos és tejcsokis édességeket.
Annyit azért tegyetek meg hogy írtok egy mondatot ide és a saját blogotokba is egy bejegyzés erejéig :)  :)
A sorsolás december 25-én lesz.
Az első munkanapon pedig fel is adom a csomagot vagyis december 27-én.
Sajnos nem kerülhet a fa alá de nagy nagy szeretettel küldöm majd el.

Szeretettel várok mindenkit és sok sok szerencsét kívánok. :)  :)  :)

12 megjegyzés:

  1. Húúú, én szívesen megkóstolnám :) főleg a mentolosat :)
    http://lapozgass.blogspot.hu/2013/12/jatek-pancsinal.html

    VálaszTörlés
  2. Bár nem igazán szoktam játszani, de a csokiknak nem lehet ellen állni. :) A blogomon is rajta van.

    VálaszTörlés
  3. Köszi szívesen részt vennék, és megkóstolnám a csokit!!

    VálaszTörlés
  4. Szia Pancsi!Én is szívesen részt vennék ebben a játékban, de sajnos nekem nincs blogom.Így is tudok jelentkezni rá?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Persze :) Csak írj egy teljes nevet, hogy majd ne legyen kavarodás ;)

      Törlés
  5. A finom csokoládé a gyengém!:)) Szívesen nassolnám:)))

    VálaszTörlés
  6. Nem szoktam játszani, de csábítanak a csokik... játszom. :)

    VálaszTörlés
  7. Huha de különleges kis csokiválogatás:) Szeretném megpróbálni, hátha megkóstolhatom őket.

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra! :) Blogom nincs, de rone2122 néven követlek itt!

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Sajna blogom nincs de a csokit imádom ;-) Ha esetleg lehet blog nélkül is lehet játszani :-)
    BOLDOG KARÁCSONYT!!!!
    Gárdonyi Detti

    VálaszTörlés
  10. Szuper kis ajándékok! Olyan vagyok mint Gombóc Artúr :D szóval mindegy hogy kerek, vagy szögletes...
    Kellemes Karácsonyt Pancsi!

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm szépen mindenkinek a jelentkezést! Sajnalom hogy nem tudok mindenkinek küldeni egy egy csokit, de egy virtuális ölelést küldök minden részt vevőnek. :)

    VálaszTörlés