2013. december 30., hétfő

Ismét szempillát építettem :)

Tesómnak meg ígértem hogy meg csinálom a pilláját. Ő meg csinálta az én körmömet cserébe. Kicsit csillogós piros zselés lakk van rajta kis kövekkel meg virággal.  :)  Hozok fotót róla majd. :)
Holnap szilveszter de mi úgy néz ki hogy nem megyünk sehova. Vagy ki tudja mi lesz addig még.  :)

Mutatom mit alkottam:





Nem tudom, hogy jövök e holnap bejegyzéssel így ezúton szeretnék nagyon boldog újévet kívánni mindenkinek. Legyen sikeres és nagyon gazdag a 2014-es év!
Sok puszi és ölelés nektek: Pancsi :)  ;)

6 megjegyzés:

  1. Én még leszek holnap egy bejegyzés erejéig, de azért sok minden jóval teletömött, sikerekben gazdag új évet kívánok nektek!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen, viszont kívánjuk nektek is! :) :)

      Törlés
  2. Sikerekben Gazdag Boldog Újévet kívánok nektek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Nagyon Boldog Újévet! :)

      Törlés
  3. Búék! :)
    Áhá, szóval ilyesmit akarsz elkövetni ellenem :D Hogy működik ez pontosan egyébként?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen :)
      Minden egyes saját szálra fel kerül egy kicsit hosszabb, minimálisan vastagabb, ében fekete műszàl. Kényelmes viselet. Sokat dob egy arcon. :D Kb. 3 óra alatt készül el és olyan 3 hétig ereje teljében pompázik. Utána lehet tölteni, pótolni a kihulott szálakat. ;) ;)

      Törlés