2013. december 25., szerda

Ajándékok

Ajándékozás terén ez a Karácsony, hogy is mondjam, nem sikerült olyan jól....
Gergővel nem ajándékoztunk egymásnak és nagyon megbántuk, így az első munkanapon bepótoljuk elvileg. Nekem rosszul esett kicsit, mert azt hittem, hogy valamivel meglep, de aztán nem.
Így is szép a Karácsony és jó itthon. :)
Írtam, hogy megmutatom mit vettem magamnak, íme:

 A futócipő, amit egyenlőre nem futáshoz használok. Debrecenbe a Fórumba vettem, Players Roomba.
 Bóbitás sapka, a Csaba Centerbe vettem. Fehér a téli dzsekim is, így ezért választottam a fehéret.
Éééés, a pulóverem, amit szintén Debrecenbe vettem. Gergő szüleitől kaptam Karácsonyra.


A pulóvert ma fogom felavatni. A cipő nagyon kényelmes. A sapka meg klassz és remélem hogy ha vissza áll eredeti állásába a hajam, akkor is el fog férni alatta, mert ugye most ki van vasalva. :)

6 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy nem sikerült úgy a karácsonyozás, ahogy szeretted volna!
    A pulcsit imádom, oylan jól néz ki:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végül is az volt a legnagyobb ajándék hogy haza tudtunk jönni mert nagyon sokan maradnak külföldön még ilyenkor is. A pulcsi nagyon kényelmes. Kicsit hosszabb így takarja a derekam bőven. :)

      Törlés
  2. Sajnálom én is, hogy nem úgy alakult a karácsony, ahogy szeretted volna!
    Nekem is van ilyen sapkám, csak világos barna színben, a pulcsi nagyon jó, meg a cipő is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Be pótoljuk utólag. Így is klassz lesz. Imádom a meglepetéseket. :)
      A sapi nekem kicsit még furcsa de fogom szeretni. :) Köszönöm. :)

      Törlés
  3. Igen, az tényleg olyan rossz, mikor titkon számítasz valami kis apróságra, aztán még sem történik meg :( Én is átéltem már, de szerencsére egy kis vigasztalás a kedvesemtől elfeledtette velem az egészet, elvégre nem is az ajándék a lényeg :) Viszont a cipő és a sapi nagyon jóóó!

    VálaszTörlés
  4. Igen. Igazad van csak én mindig úgy készülök, jobban izgulok mint az aki kapja és. ..ááá pasik. :)
    Köszönöm! :)

    VálaszTörlés